Gå til innhold

Gmail-hull rettet på rekordtid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vet ikke helt... sliter med gmail i dag... får hele tiden oppsann feilmld...

Nå ser det ut som hele gmail har gått på veggen :p

Endret av VikinGz
Skrevet
[...]feilen ble rettet på rekordtid.

7632767[/snapback]

Rekordtid? Rekordtid for Google da eller? Hvis det er snakk om flere dager, så kan det da umulig være noen generell rekord... *hostkreativjournalistikk?host*
Skrevet
[...]feilen ble rettet på rekordtid.

7632767[/snapback]

Rekordtid? Rekordtid for Google da eller? Hvis det er snakk om flere dager, så kan det da umulig være noen generell rekord... *hostkreativjournalistikk?host*

7633335[/snapback]

i forhold til microsoft og apple så kan man kalle ett år rekord tid :p

Skrevet

Hvor lang tid er rekordtid egentlig? ^^

Er sårbarheter i de fleste program, google har nok en god del de også men de er godt likt så derfor sier folk ifra med en gang :)

Nå ser det ut som hele gmail har gått på veggen

Om Gmail krasjer eller noe slikt så kommer jeg til å ta selvmord :p

Skrevet

Jeg tror nok at andre store selskap kunne også satset på raske og gode bugfix. Etter min mening bør det være første prioritét for programvareutviklere.

Skrevet

Nå er det vel også kanskje *litt* enklere å tette et hull i en webbasert tjeneste.

De slipper tross alt å teste fixen sin på hundrevis av ulike hard-/softwarekonfigurasjoner for å være sikker på at den ikke klusser til noe før de tør å slippe den løs.

Skrevet
Nå er det vel også kanskje *litt* enklere å tette et hull i en webbasert tjeneste.

De slipper tross alt å teste fixen sin på hundrevis av ulike hard-/softwarekonfigurasjoner for å være sikker på at den ikke klusser til noe før de tør å slippe den løs.

7639041[/snapback]

Det er sant, men det er uansett en del testing, blandt annet alle de store nettleserne sine forskjellige versjoner ;)

- Microsoft IE 5.5+ (Windows)

- Netscape 7.1+ (Windows Mac Linux)

- Mozilla 1.4+ (Windows Mac Linux)

- Mozilla Firefox 0.8+ (Windows Mac Linux)

- Safari 1.2.1+ (Mac)

Men det er mer for "ikke webbaserte program" ja

Skrevet
at folk fikk tak i kontakt listen din

7639091[/snapback]

Ja men hvordan?

7639098[/snapback]

Du får søke på google. Men uansett er dette retta så du får ikke til det lengre.

Skrevet

Bare fint at problem blir retta relativt fort. Håper at dei fortsett å jobbe med å forbetre Gmail.

Nå ser det ut som hele gmail har gått på veggen

Om Gmail krasjer eller noe slikt så kommer jeg til å ta selvmord :p

7633607[/snapback]

Tja, feilmeldinger dukker det opp i tide og utide, men av dei litt meir verre tinga kan ein trekke fram folk som mister alle e-postane sine (heldigvis bare nokre få dette har skjedd med). Litt uheldig i og med at Google oppfordrer deg til å ha alle e-postane dine liggande på kontoen din.

http://gigaom.com/2006/12/28/mom-google-ate-my-gmail/

Skrevet (endret)
Hvor lang tid er rekordtid egentlig? ^^

Godt spørsmål. Man kan jo spørre seg om det menes rekord-LANG tid eller rekord-KORT tid ;-)

Jeg tipper hw.no-artikkelen ble skrevet på rekordtid.

Endret av kommers

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...