Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kjøp av router med bra rekkevidde.


Anbefalte innlegg

Den nåværende routeren som vi har i huset (D-link DI-624+) holder rett og slett ikke mål, og klarer knapt nok å sende signaler til resten av huset som forøvrig er to etasjer og ca. 15 meter langt.

 

Noen forslag til ny router med god rekkevidde?

Endret av Ravager
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den nåværende routeren som vi har i huset (D-link DI-624+) holder rett og slett ikke mål, og klarer knapt nok å sende signaler til resten av huset som forøvrig er to etasjer og ca. 15 meter langt.

7629394[/snapback]

 

Jeg har samme ruter, og mangler dekning i store deler av leiligheten... Håper du finner en billig løsning jeg også kan bruke. Kanskje en signalforsterker eller no. Jeg har ikke peiling, men routeren min er crap. Må restartes ca. en gang om dagen i hvertfall. (Den står kobla til pc 24/7)

Lenke til kommentar
Den nåværende routeren som vi har i huset (D-link DI-624+) holder rett og slett ikke mål, og klarer knapt nok å sende signaler til resten av huset som forøvrig er to etasjer og ca. 15 meter langt.

7629394[/snapback]

 

Jeg har samme ruter, og mangler dekning i store deler av leiligheten... Håper du finner en billig løsning jeg også kan bruke. Kanskje en signalforsterker eller no. Jeg har ikke peiling, men routeren min er crap. Må restartes ca. en gang om dagen i hvertfall. (Den står kobla til pc 24/7)

7629924[/snapback]

har du prøvd og resetet hele routeren? :roll: hvis du har prøvd..kansje på tide med ny router? :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Den nåværende routeren som vi har i huset (D-link DI-624+) holder rett og slett ikke mål, og klarer knapt nok å sende signaler til resten av huset som forøvrig er to etasjer og ca. 15 meter langt.

 

Noen forslag til ny router med god rekkevidde?

7629394[/snapback]

Har samme router som deg. Denne dekker fint et hus som er 3 etasjer høyt og 15m (om ikke lenger) langt. Prøv å juster antennen både på routeren og mottakerkort.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...