Ingar123 Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Vil nå si at annonsa er bra. Han må virkelig ha trodd at noen går på den. Godt mulig at noen gjør det også
SnusHanen Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Vil nå si at annonsa er bra. Han må virkelig ha trodd at noen går på den. Godt mulig at noen gjør det også 7634444[/snapback] Kan desverre hende, de blir nok ganske så skuffa når de finner ut realiteten..virker som en annonse for et slankeprodukt i disse katalogene man får hjem, slik som Anna 45: Før veide jeg 150kg,men etter at jeg brukte X i 10dager gikk jeg ned 20kg. Går sikkert ikke,men likheter finnes
Fedje Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Man kan vell bli godt bøtelagt for å selge et produkt man ikke har?
Ingar123 Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Haha Fra annonsa: (Når jeg ikke har vært i instancer, henger jeg ikke rundt i Ironforge og koper. Jeg drasser med meg en backpack full av mat og drikke, og drar til en end-game instance for å greie den solo, om jeg ikke kommer over en outdoor boss jeg vil ta knekken på først.) Tror jeg må by på denne snart altså!!
SnusHanen Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Jepp kan nok det. Kan nok hende han har karakteren også,men er jo bare tull det han skriver på siden. Noen som har vurdert å gi QXL en beskjed?
toranv Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Så utrolig eid at noen fant ut at han hadde konto her på diskusjon.no , enda mer latterlig at han ikke tør å svare når det er så åpenlyst at han leser tråden. Alltid en anonym bruker ^^ Godt Nyttår!
SnusHanen Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 (endret) Kanskje han er en ebayer som vil tjene noen kroner:P Huff blir lei meg av å se folk som dette prøver å ødelegge wow BTW: lagde meg en karakter med navnet Azazzin på Frostmane nå. Og jeg er en lvl 1 warrior med det navnet....er litt merkelig da at en lvl 60 rogue kan si dette da "Helt sjukt. Trodde det bare var bullshit alt sammen. Men da jeg så at han faktisk hadde drept mobs der helt alene, ble jeg mildt sagt sjokkert." Endret 3. januar 2007 av SnusHanen
mad_arab Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Jepp kan nok det. Kan nok hende han har karakteren også,men er jo bare tull det han skriver på siden. Noen som har vurdert å gi QXL en beskjed? 7634592[/snapback] QXL har dessverre ikke en eneste liten rest av moralsk ryggrad, så det er nok dessverre bare å gi opp.
SnusHanen Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Er synd det:( er jo deres tap at de lar slike annonser ligge ute
KeyanZa Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 la in spørsmål på qxl til han jeg oxo om at dette var bløff, han slettet den
rangieb0y Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Fikk akkurat se den her av SnusHanen... jo a, fyren mangler hvertfall ikke selvtillit da når han påstår noe sånt. "Dette trodde jeg faktisk ikke var mulig! Er ikke den beregnet på 40 personer da?" - vel det spørs jo helt hva han mener.. vi kan vel være enig i at de fleste 40 mans instancer kan gjøres av færre personer enn 40, men med mindre vedkommende hunter er Gamemaster med en I.W.I.N button som funker eller /kill command så tviler jeg på at man kan soloe en 40 mans instance. Som Snushanen sier, Azazzin 60 rogue eksisterer ikke, det er en level 1 warrior - jeg har screenshot av det Joda, er jo greit nok at man som level 60 kanskje ikke alltid får vært med til de siste stedene, men jeg tror ikke noe end-game guild ville tatt inn en med kjøpt character uansett? Har vel noe med erfaring å gjøre, jeg mener men lærer ikke å spille en class på level 60, bør ha med levlinga opp og det å faktisk lære classen fra starten av. Siden sist jeg sjekka har både Ahn' Qiraj (40 manns vingen) og Naxxramas blitt utgitt av Blizzard i to hendholdsvis forskjellige patches, så gearet han prater om er utdatert i forhold til tier 2.5 og tier 3. Også verdt og nevne at om 2 uker er alt han har crap, siden The Burning Crusade endelig blir lagt ut for salg, man får blå level 70 items som er bedre enn tier 3. Jeg har spilt wow siden ja, dag 1 og jeg må desverre si jeg aldri har hørt om han.. ikke det at han vel nevner character navnene.. men det ringer ingen bjelle om en tier 1/2 gearet hunter som soloer C'tun. Man kan vel forsåvidt kite en end game world boss til en by, men jeg tviler på man rekker det før man blir drept, de slår ganske hardt -- Så over til gearet -- Tier 1 chesten ovenfor tier 2 chesten? jaha.. noen spesiell grunn til det her ? Det er vel speed increase enchant på i såfall Boots, evnt. bootsa fra Leauge of Arathor som har de fra før, ikke noe på chesten. Det er vel +3 , 4 stats, 100 hp eller 100 mana. Så det er vel bare tull, du har bare ikke vært heldig å fått droppet? most likely. Gjøre BWL solo ja? Jaha, du mener å soloe Razorgore, Vaelstraz og ja i grunnen de fleste bossene der inne er i den forstand fysisk umulig å soloe siden du ikke kan kite de - UT - av instancen. Så Sorry, men jeg kjøper ikke den der, det bør vel heller ingen andre!! ja, et par av tinga om det å ha shards osv , det veit ikke jeg noe om.. siden jeg ikke har sjekka baggene hans, samme med seasonal items.. Å utclasse alle på dmg, uten å dra agro.. virkelig über .. Feign death vi snakker om ? Guild messig, joa det er vel helt sikkert mulig, men jeg trodde Blizzard hadde en policy på ikke å selge ting jeg.. man kan vel ikke tjene penger uten å selge noe ? ja forresten det gjelder vel accounten også, kanskje tipse blizzard at den skal selges ? Jeg mener de stengte vel litt over 105k accounts her for noen månder siden pga ulovlig bruk av accounts. 18 slots bagger, sjeldne .. jaha ? Du mener som å spare opp DKP å drepe onyxia for så å vinne baggene ? Klar for Burning Crusade, jo da.. spesielt med den uber taktikken der må det jo gå veien De gratis bonusene er jo store greier, de to første er jo fint nok det.. men resten ... selge items på AH , big deal Masse items i bagger og slikt, bortkasta om 2 uker når alle andre får bedre blått gear i burning crusade. farme elemntium ore, joa gjør det solo. komme deg forbi de 3 første bossene og rommet med mass respawn av drager. siste, får vel bare håpe noen raporterer han fyren her til blizzard, ja og til QXL for den saks skyld, for meste parten her er løgn.. eneste som vel er helt sant at han kan soloe er deler av DM
Ingar123 Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Fikk akkurat se den her av SnusHanen... jo a, fyren mangler hvertfall ikke selvtillit da når han påstår noe sånt. "Dette trodde jeg faktisk ikke var mulig! Er ikke den beregnet på 40 personer da?" - vel det spørs jo helt hva han mener.. vi kan vel være enig i at de fleste 40 mans instancer kan gjøres av færre personer enn 40, men med mindre vedkommende hunter er Gamemaster med en I.W.I.N button som funker eller /kill command så tviler jeg på at man kan soloe en 40 mans instance. Som Snushanen sier, Azazzin 60 rogue eksisterer ikke, det er en level 1 warrior - jeg har screenshot av det Joda, er jo greit nok at man som level 60 kanskje ikke alltid får vært med til de siste stedene, men jeg tror ikke noe end-game guild ville tatt inn en med kjøpt character uansett? Har vel noe med erfaring å gjøre, jeg mener men lærer ikke å spille en class på level 60, bør ha med levlinga opp og det å faktisk lære classen fra starten av. Siden sist jeg sjekka har både Ahn' Qiraj (40 manns vingen) og Naxxramas blitt utgitt av Blizzard i to hendholdsvis forskjellige patches, så gearet han prater om er utdatert i forhold til tier 2.5 og tier 3. Også verdt og nevne at om 2 uker er alt han har crap, siden The Burning Crusade endelig blir lagt ut for salg, man får blå level 70 items som er bedre enn tier 3. Jeg har spilt wow siden ja, dag 1 og jeg må desverre si jeg aldri har hørt om han.. ikke det at han vel nevner character navnene.. men det ringer ingen bjelle om en tier 1/2 gearet hunter som soloer C'tun. Man kan vel forsåvidt kite en end game world boss til en by, men jeg tviler på man rekker det før man blir drept, de slår ganske hardt -- Så over til gearet -- Tier 1 chesten ovenfor tier 2 chesten? jaha.. noen spesiell grunn til det her ? Det er vel speed increase enchant på i såfall Boots, evnt. bootsa fra Leauge of Arathor som har de fra før, ikke noe på chesten. Det er vel +3 , 4 stats, 100 hp eller 100 mana. Så det er vel bare tull, du har bare ikke vært heldig å fått droppet? most likely. Gjøre BWL solo ja? Jaha, du mener å soloe Razorgore, Vaelstraz og ja i grunnen de fleste bossene der inne er i den forstand fysisk umulig å soloe siden du ikke kan kite de - UT - av instancen. Så Sorry, men jeg kjøper ikke den der, det bør vel heller ingen andre!! ja, et par av tinga om det å ha shards osv , det veit ikke jeg noe om.. siden jeg ikke har sjekka baggene hans, samme med seasonal items.. Å utclasse alle på dmg, uten å dra agro.. virkelig über .. Feign death vi snakker om ? Guild messig, joa det er vel helt sikkert mulig, men jeg trodde Blizzard hadde en policy på ikke å selge ting jeg.. man kan vel ikke tjene penger uten å selge noe ? ja forresten det gjelder vel accounten også, kanskje tipse blizzard at den skal selges ? Jeg mener de stengte vel litt over 105k accounts her for noen månder siden pga ulovlig bruk av accounts. 18 slots bagger, sjeldne .. jaha ? Du mener som å spare opp DKP å drepe onyxia for så å vinne baggene ? Klar for Burning Crusade, jo da.. spesielt med den uber taktikken der må det jo gå veien De gratis bonusene er jo store greier, de to første er jo fint nok det.. men resten ... selge items på AH , big deal Masse items i bagger og slikt, bortkasta om 2 uker når alle andre får bedre blått gear i burning crusade. farme elemntium ore, joa gjør det solo. komme deg forbi de 3 første bossene og rommet med mass respawn av drager. siste, får vel bare håpe noen raporterer han fyren her til blizzard, ja og til QXL for den saks skyld, for meste parten her er løgn.. eneste som vel er helt sant at han kan soloe er deler av DM 7634935[/snapback] Veldig bra skrevet. Hadde vært gøy og sett han som selger accounten svare på denne posten!
SnusHanen Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Hehe ja ikke sant, men han tør nok ikke det. Skuffende:( Lurer egentlig fælt på hvem den ene anonyme er som er innpå her:p
ASDASDKL2131 Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Hehe ja ikke sant, men han tør nok ikke det. Skuffende:(Lurer egentlig fælt på hvem den ene anonyme er som er innpå her:p 7635323[/snapback] That would be me. Så nei, er nok ikke han.
Amon Amarth Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 (endret) så denne auksjonen for ett par dager siden... what a retard... solo patchwerk ftw Endret 3. januar 2007 av Amon Amarth
egr Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Nå fikk jeg meg en god latter Hvordan skal han klare en boss sånn som Noth? ja han tar vel lett å holder aggro på noth med 1000000dps mens han bruker en super AoE på alle addsa. Og på twin emps , ja han kan jo bruke 2 mechanical yeties til å tanke mens han dreper de i løp av 2 sekunder. seriøst.
kqwaiiiii Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Vel, alle vi som spiller spillet vet jo at alt dette er kødd, men alle vet ikke like mye om Wow. Det kan hende det er en uvitende sjel som biter på vetdu.
Kevlar Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Tror ikke en uvitende sjel som ikke spiller spillet smeller av 3000kr på en tvilsom annonse på qxl ^^
Dingot0m Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Når jeg ikke har vært i instancer, henger jeg ikke rundt i Ironforge og koper. Jeg drasser med meg en backpack full av mat og drikke, og drar til en end-game instance for å greie den solo, om jeg ikke kommer over en outdoor boss jeg vil ta knekken på først. Haha, najs one!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå