Gå til innhold

hvor stor pc skjerm har du?


just_me

Hvor stor PC-skjerm har du?  

343 stemmer

  1. 1. Hvor stor PC-skjerm har du?

    • 15"
      9
    • 17"
      83
    • 19"
      98
    • 20"
      73
    • 21"
      17
    • 22"
      16
    • 23"
      3
    • 24"
      23
    • 25"+
      20


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har 17", saken er at jeg har to =\

skulle jeg huka av på 25"+ da? eller teller det ikke med dual?

7628007[/snapback]

 

Jeg synes at hvis man har flere skjermer med samme størrelse, så skal man ta den størrelsen hver skjerm er på.

Hvis du har 2x17" LCD, så er det fortsatt 17". Er størrelsen på den største skjermen man skal velge synes jeg.

Hvis man har f.eks 4x19", og velger 38", blir det litt feil. Fysiske størrelsen på skjermen er fortsatt 19".

Dette er på en måte "hvor stor er (den) skjermen din", så det skal bare svares på hvor stor en skjerm som du har er.

Har du 4x19", ja da blir det 19" da :)

 

Jeg får ihvertfall litt feil inntrykk hvis man har 4x19" og svarer 38", da ser jeg for meg en stor 38" tv til mye penger.

7628070[/snapback]

 

 

Helt feil. Har du 4x19" har du jo en helt ekstrem oppløsning, og det burde jo telle som at du har en gedigen skjem.

Selv om jeg bare huka av på 20" selv om jeg har en skjerm til^^

Lenke til kommentar
Har 17", saken er at jeg har to =\

skulle jeg huka av på 25"+ da? eller teller det ikke med dual?

7628007[/snapback]

 

Jeg synes at hvis man har flere skjermer med samme størrelse, så skal man ta den størrelsen hver skjerm er på.

Hvis du har 2x17" LCD, så er det fortsatt 17". Er størrelsen på den største skjermen man skal velge synes jeg.

Hvis man har f.eks 4x19", og velger 38", blir det litt feil. Fysiske størrelsen på skjermen er fortsatt 19".

Dette er på en måte "hvor stor er (den) skjermen din", så det skal bare svares på hvor stor en skjerm som du har er.

Har du 4x19", ja da blir det 19" da :)

 

Jeg får ihvertfall litt feil inntrykk hvis man har 4x19" og svarer 38", da ser jeg for meg en stor 38" tv til mye penger.

7628070[/snapback]

 

 

Totalt uenig..skjønner at du kun har en skjem ;)

Lenke til kommentar
Har 17", saken er at jeg har to =\

skulle jeg huka av på 25"+ da? eller teller det ikke med dual?

7628007[/snapback]

 

Jeg synes at hvis man har flere skjermer med samme størrelse, så skal man ta den størrelsen hver skjerm er på.

Hvis du har 2x17" LCD, så er det fortsatt 17". Er størrelsen på den største skjermen man skal velge synes jeg.

Hvis man har f.eks 4x19", og velger 38", blir det litt feil. Fysiske størrelsen på skjermen er fortsatt 19".

Dette er på en måte "hvor stor er (den) skjermen din", så det skal bare svares på hvor stor en skjerm som du har er.

Har du 4x19", ja da blir det 19" da :)

 

Jeg får ihvertfall litt feil inntrykk hvis man har 4x19" og svarer 38", da ser jeg for meg en stor 38" tv til mye penger.

7628070[/snapback]

 

 

Helt feil. Har du 4x19" har du jo en helt ekstrem oppløsning, og det burde jo telle som at du har en gedigen skjem.

Selv om jeg bare huka av på 20" selv om jeg har en skjerm til^^

7628097[/snapback]

Det er jo ikke oppløsningen som blir spurt om i tråden.

Jeg har ikke mindre skjerm hvis jeg kjører 800x600 på en 19".(ikke at jeg gjør det)

Det er fysiske størrelsen på skjermen din som telles.. :)

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Thihi slår deg med 1" x 2 dvs 2 x 20" LCD (hver på 1600x1200 dvs 3200 x 1200)

Men tidvis roterer jeg "surfeskjermen" på høykant. Kjekt når sidene blir lange.  :thumbup:

 

 

 

Hva skall jeg klikke på da...har 2x19"..øøø...38" WS

7627585[/snapback]

7628112[/snapback]

 

 

Morroklumpen :!:

Lenke til kommentar
Sitter på en smågammel 20'' CRT her, egentlig veldig fornøyd med den men føler LCD-alderen er på god vei nå så den må nok byttes en gang tenker jeg

7627841[/snapback]

Skall love deg at du vill ikke angre...og at du vill lurer på hvorfor du ikke har kjøpt deg ny skjerm tidligere

7627866[/snapback]

Jeg er en av de som prioriterer litt annerledes, har aldri kjøpt en skjerm i mitt liv, fikk den jeg har nå av jobben til fattern (det var litt for mye der ellerno)

Men ja, LCD hadde vært veldig kjekt og ha for den tar god plass den her.

 

Men jeg er litt skeptisk til bildekvaliteten til mange slike skjermer, var innom ekspert og så litt og noen av de skjermene har veldig stygg bildekvalitet, noen andre så jo litt bedre ut men ikke helt fornøyd alikavel :hmm: Mye mulig jeg tar litt feil angående kvaliteten på LCD.

Lenke til kommentar
Sitter på en smågammel 20'' CRT her, egentlig veldig fornøyd med den men føler LCD-alderen er på god vei nå så den må nok byttes en gang tenker jeg

7627841[/snapback]

Skall love deg at du vill ikke angre...og at du vill lurer på hvorfor du ikke har kjøpt deg ny skjerm tidligere

7627866[/snapback]

Jeg er en av de som prioriterer litt annerledes, har aldri kjøpt en skjerm i mitt liv, fikk den jeg har nå av jobben til fattern (det var litt for mye der ellerno)

Men ja, LCD hadde vært veldig kjekt og ha for den tar god plass den her.

 

Men jeg er litt skeptisk til bildekvaliteten til mange slike skjermer, var innom ekspert og så litt og noen av de skjermene har veldig stygg bildekvalitet, noen andre så jo litt bedre ut men ikke helt fornøyd alikavel :hmm: Mye mulig jeg tar litt feil angående kvaliteten på LCD.

7630206[/snapback]

 

Det blir jo akkurat det samme som på CRT. Betaler du mer, får du kvalitet. Så en LCD trenger ikke å være så skral. Og spør du meg er ikke expert plassen å se etter de råeste skjermene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...