Gå til innhold

Noen som skal lage ny character når TBC kommer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
blir kansje en warlock på meg når jeg kjeder meg, lvle sammen med dama :D

7624531[/snapback]

 

lucky bastard:D

7631184[/snapback]

 

 

 

heh, hu har en hunter nå, sitti å sett på meg spille roguen min en ukes tid nå så hu har bestemt seg for å lage en rogue.. å siden hu skal mekke en alt så kan like godt jeg bli med, blir bare til at hu whiner om hjelp av meg like vel :S

Lenke til kommentar

Det blir en female blood elf paladin for min del, mens jeg har to kamerater som skal lage eksakt det samme, pluss at bruttern skal lage seg en male blood elf paladin.

 

Har på følelsen at det kommer til å bli overflod av paladins på hordesiden i starten, og tilsvarende med shamans på alliansesiden.

 

Kommer forøvrig til å vente med level 70 på de nåværende level 60'ene mine, da jeg mye heller vil ha en paladin å kose meg med.

Lenke til kommentar

Jeg vakler mellom Blood Elf male mage og Undead male mage. Vil ikke ha female BE fordi de ser ut som dukker..

 

Er litt redd for at BE skal se "homsete" ut og at jeg ikke vil bli fornøyd med movement, slik som min night elf hunter. Undead ser jo bra ut uansett hva de gjør :wee:

Lenke til kommentar

altså, vet at det kommer en ny expansion pack.... men kan man fremdeles spille "standar" wow?

 

hva kommer exp pakka til å koste å kjøpe?

 

kan man fortsette med den character man har fra det "gammle" wow?

 

hvordan nye raser kan man velge på exp-pakka?

 

mvh

vyrez

Lenke til kommentar
altså, vet at det kommer en ny expansion pack.... men kan man fremdeles spille "standar" wow?

 

hva kommer exp pakka til å koste å kjøpe?

 

kan man fortsette med den character man har fra det "gammle" wow?

 

hvordan nye raser kan man velge på exp-pakka?

 

mvh

vyrez

7650115[/snapback]

Du kan fortsette å spille WoW du spiller nå ja, men jeg har fått inntrykk av at de fleste skal kjøpe BC.

 

Tror den koster i underkant av 300,- Rundt 249,-

 

Nye raser er:

 

Alliance: Draenei

 

Horde: Blood Elf

 

 

 

Og hvis du ikke visste det allerede så; Alliance får shamans og horde får Paladins ;)

 

Forresten..: Er det noen som vet om det bare er Draenei som kan være Shaman? Eller kan flere være det?

Lenke til kommentar
Draenei male ser jo grusomme ut.

7650046[/snapback]

 

Nei dei ser ikkje så bra ut, skal nok gå for dame ;)

7650327[/snapback]

Utseendet har vokst på meg gjennom beta, første tanken var noe slikt som "hva i helv.." men nå synes jeg de er noen av de feteste characterene ever, med de veldig passende animasjonene og den fete russiske aksenten.

 

Skal jeg noen gang lage en Alliance Paladin/Shaman/Warrior blir det en male Draenei, garantert. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...