AnaXyd Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Hei! Beklager hvis dette er feilpostet, men jeg fant ingen kategorier enn denne som passet.. Til saken: Jeg har tenkt å kjøpe meg et domene, helst et .no, men det spørs helt klart på prisen. Er det noen som veit om det beste stedet? Med tanke på hva man får for prisen, support osv. Hadde såklart vært fint med svar!
AnaXyd Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Skrevet 2. januar 2007 Ooops... Ser at det er flere tråder om akkurat dette! Sorry, skulle ha sett litt før jeg posta!
Arne Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Domeneshop er sikkert bra, men ver obs på at du treng org. nummer for å registrere eit .no domene.
Fulgu Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Fjott, det trenger man vel fra alle forhandlere. Jeg har opplevd mystisk mange ganger at domenene jeg sjekker ut hos Domeneshop blir kjøpt opp i løpet av noen timer. Bortsett fra det synes jeg de er greie.
Vindstille Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 (endret) Jeg har opplevd mystisk mange ganger at domenene jeg sjekker ut hos Domeneshop blir kjøpt opp i løpet av noen timer. Bortsett fra det synes jeg de er greie. 7631240[/snapback] Har aldri jeg opplevd. Mulig du tenker på Navn.no Men det er vel strengt tatt ikke en domeneregistrator og driver en praksis på kanten av loven. Endret 3. januar 2007 av JonT
gxi Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Det kommer nok heller av spyware på egen maskin, som leverer lister over hva du søker på og bruker maskinen til over nettet til annonseselskaper. Ofte blir slike domener registrert, og slettet igjen etter 3-4 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå