Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Nå skal endelig alle hwbot trådene være oppe igjen.

 

Jeg har sittet å klødd meg i hodet nå i flere uker å glodd i php og html koder (sier seg jo selv at når du ikke har peiling overhodet på programmering at det tar flere uker), men nå skal det fungere igjen. Trenger ikke brukernavn i taggene lenger eller noenting.

 

Happy times!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Må man ha driver som er godkjent av futuremark for at scoren skal bli godkjent på hwbot.org?

 

Hehe.. Bare hwbot.org som var litt treig! Fikk 6.5 poeng med pcmark scoren min og 0.6 poeng med min 6 års gamle 3dmark 01 scoren min med athlon 1400 og geforce2 ti :!:

 

 

 

Jeg vil se flere resultater av pcmark 05! Kom igjen gutter og jenter :D

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
[hwbot] Nizzen - 12138- C2Q 6600@3708, 8800ultra [/hwbot]

 

http://service.futuremark.com/compare?pcm05=1301657

 

Er merkelig at du får SÅ mye bedre på transparent windows enn det jeg gjør :/

 

Transparent Windows (Windows/s)

 

elf_man: 331.93

 

Nizzen: 8462.13

 

Jeg mener, må være NOE galt på min maskin? På de fleste andre resultat ligger du på rundt 10% bedre score, noe som passer veldig bra med forskjell i cpu-clock.

Lenke til kommentar

elf_man: Grunnen til at han får den scoren er pga aero. Du må aktivere aero for at transparent windows skal få skikkelig boost i vista. Har du allerede aktivert aero, så er det ikke alltid at pcmark klarer å utnytte det ordentlig. Så da er det bare å kjøre testen om igjen og om igjen til du ser transparent windows testen blir helt syk.

Endret av aspstein
Lenke til kommentar
elf_man: Grunnen til at han får den scoren er pga aero. Du må aktivere aero for at transparent windows skal få skikkelig boost i vista. Har du allerede aktivert aero, så er det ikke alltid at pcmark klarer å utnytte det ordentlig. Så da er det bare å kjøre testen om igjen og om igjen til du ser transparent windows testen blir helt syk.

 

Aaah, det skal jeg prøve når jeg kommer hjem! Glemmer alltid å aktivere aero, bryr meg egentlig ikke så mye om utseendet. Ganske utrolig at man må aktivere eye-candy for å få full score i denne testen (syntetisk test, ja, men alikevel...). Hmmm.. Kanskje dette er noe av grunnen til min litt lave Vantage-score..? Eller nei, mener å huske at Vantage ber meg og å slå av Aero?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...