Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:blush: Fikk dårligste i verden på serveren min.

fortjener nesten en diplom.

(uklokket)

 

Satte xp til ytelse og ikke kvalitet.

Da fikk jeg dette : Your PCMark05 score seems to be invalid, and unfortunately the Result Analyzer cannot be displayed for this result.

 

:hmm:

Endret av War
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

"Web page rendering" går jo på nettleseren, så der kan det nok hjelpe å sette temp folderen i nettleseren til en annen partisjon enn OSet, og sette den til feks 50MB. Og så kan du fjerne alt mulig dritt du ikke trenger i nettleseren. Er mye du kan skru av der for å få den litt raskere.

Det skal også sies at 64bit internett explorer er raskere enn 32 bit, men jeg aner virkelig ikke hvilken versjon PCmark bruker når du feks kjører XP 64 bit.

 

Skal teste litt mer angående akuratt dette når jeg får tid. Men det kan jo du også hifiking ;)

Lenke til kommentar
I Vista så er man jo litt bundet til IE7.

 

Men i XP har jeg brukt IE6, kan jo oppgradere til IE 7 og se. Men XP har jeg kun på enkelt raptor, så det blir aldri noe særlig bra score i PCMark04, og 05 er et jo ingen vits i å kjøre på XP.

9453490[/snapback]

Skulle vel ikke ha noe særlig å si på resultatet i 04 hvilken disk du bruker? Er jo ingen disktester der.

Lenke til kommentar
Acer Aspire 5613ZWLMi

Vista Home premium

3203

9489475[/snapback]

Virket litt lavt det resultatet ditt der tness. Har du testet å kjøre med vista aero på?

Og har du stengt ned mest mulig programmer først?

 

For at scoren din skal havne på hwbot siden gjør følgende:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

- format scoren din som følger:[hwbot] score - systemspesifikkasjoner, SLI/Crossfire [/hwbot]

- Bruk ikke forkortelser. eksempel: 'opteron 146' er bra, '146' er for kort.

- Skriv CPU klokk som følger 'A64 3200+ @ 2850Mhz' eller 'A64 3200+ @ 2.85Ghz', og skjermkort som 'R9800 @ 350/333Mhz'.

- godkjente score formater : '12345' or '12345 marks'

- bruk ikke farger, stor skrift eller kursiv, ikke bruk "http://" knappen på menyen, kopier inn hele linken i posten.

Endret av aspstein
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...