Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Drikk din egen urin!


hsds

Anbefalte innlegg

Sitter da her og sipper på kakao til jeg kommer over en fascinerende artikkel på Dagbladet.no.

 

Dette er da en svenske ved navn Adam Bonet og han er en urinterapientusiast ifølge seg selv. Han har kurert prostatitt, magesår og verkende visdomstenner ved å drikke sitt egen urin. Han har også fastet på urin samt masert seg inn med gammel urin.

 

Dette er en urgammel terapi/medisin metode som visstnok skal fungere ganske bra.

 

Nå, er det noen her som har hørt noe om dette tidligere? Noen som har noen erfaringer? Hva tror dere om dette? Noen som vurderer å starte med det?

 

For min del skvatt jeg en del når jeg leste artikkelen. Klarer ikke helt tanken på å drikke mitt eget urin, men whatever floats your boat liksom. Diskuter! :D

 

- hsds

Endret av hsds
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er noe med svensker og drikke urin.

Husker at jeg var i Tunisia, og klarte aa faa matforgifting. Laa aa spydde i ett sett uten stopp. Naar jeg endelig hadde blitt litt bedre og jeg ikke hadde spydd paa rundt en time, kommer det en svenske aa sier at jeg kan drikke urinen min for aa bli bedre. Jeg ble ikke akkurat bedre paa tanken av det, og brekte meg der og da.

 

Svensker :ermm:

Lenke til kommentar
Vel, sier ikke bastant at det ikke virker, men urin er et avfallstoff som kroppen ønsker å kvitte seg med, så jeg ser ikke helt den medesinske mirakeleffekten med dette.

7626905[/snapback]

 

Det følger vedvarende proteiner og andre mineraler og vitaminer med i urinen som kroppen ikke klarte/klarer å ta opp.

7627525[/snapback]

 

Og derfor skal en give it a second chance? Ta heller ett glass melk.

Lenke til kommentar
Vel, sier ikke bastant at det ikke virker, men urin er et avfallstoff som kroppen ønsker å kvitte seg med, så jeg ser ikke helt den medesinske mirakeleffekten med dette.

7626905[/snapback]

 

Det følger vedvarende proteiner og andre mineraler og vitaminer med i urinen som kroppen ikke klarte/klarer å ta opp.

7627525[/snapback]

 

Og derfor skal en give it a second chance? Ta heller ett glass melk.

7627592[/snapback]

 

 

Jaja, kommer ann på hva du liker og mener det..

Lenke til kommentar

Sitter da her og sipper på kakao til jeg kommer over en fascinerende artikkel på Dagbladet.no.

 

Dette er da en svenske ved navn Adam Bonet og han er en urinterapientusiast ifølge seg selv. Han har kurert prostatitt, magesår og verkende visdomstenner ved å drikke sitt egen urin. Han har også fastet på urin samt masert seg inn med gammel urin.

 

Dette er en urgammel terapi/medisin metode som visstnok skal fungere ganske bra.

 

Nå, er det noen her som har hørt noe om dette tidligere? Noen som har noen erfaringer? Hva tror dere om dette? Noen som vurderer å starte med det?

 

For min del skvatt jeg en del når jeg leste artikkelen. Klarer ikke helt tanken på å drikke mitt eget urin, men whatever floats your boat liksom. Diskuter! :D

 

Svenskene is strange ! :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...