kurrikill Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 (endret) Hey. Har sluttet med wow nå og derfor lurer jeg på om guildwars er et bra spill? Blir man avhengig av det? Og hva type skal jeg kjøpe? er 3 stykker eller hva. Spiller folk det fremdeles? Hva bygger spillet på og hvordan er pvp? Fortell meg en del please:) Han der Frode på vg sa også at grafikken ikke var så bra? Jeg bryr meg selv ikke om dette med er den VELDIG dårlig? Endret 2. januar 2007 av kurrikill
adawen Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Guild Wars er et veldig bra spill i mine øyne. Litt avhengighetsdannende er det jo, men det er vel de fleste MMO/CORPG. Ja, hva skal man kjøpe. Jeg vet ikke helt hva jeg vil anbefale. Alle har sine pluss og minus. Jeg liker alle tre, men GW Prophecies har kanskje mest å by på. Enten den eller GW Nightfall. Ja, masse folk spiller fortsatt, og det kommer stadig nye spillere. Jeg kunne sikkert skrevet en liten roman om spillsystemet er og hvordan PvP/PvE fungerer, men jeg anbefaler heller å lese litt her: http://gw.gamewikis.org/wiki/Player_vs_Player Det er forresten himla mye mer å lese om på den sida, så ta en titt rundt så finner du nok ut det du ønsker å vite. Nå kjenner ikke jeg WoW noe særlig, så jeg kan ikke uttale meg så veldig om forskjeller/likheter. Men jeg vil si noe om grafikken: Frode på VG kan ta seg et tak. GW har nydelig grafikk. Og i forhold til mikkemus-modellene WoW har.. Awesome.
Vorpal Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 GW er mye mer basert på PVP en det WoW er. Er egentlig ikke noe særlig PvE i spillet.. Ihvertfall ikke da jeg spillte, vet ikke helt hvordan det er nå though. Og skill over gear og class.
kurrikill Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Skrevet 2. januar 2007 takker for svar! Er det slik som i diablo 2 at man klikker der man går? eller beveger man med piltastene?
adawen Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Mnja, er vel litt hva man gjør det til. Mye PvP er det, om man vil. Men for å unlocke skills/gear man kan få bruk for i PvP, så lønner det seg å spille en del PvE først.
adawen Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 takker for svar! Er det slik som i diablo 2 at man klikker der man går? eller beveger man med piltastene? 7623178[/snapback] Begge deler. Jeg bruker WSAD + mus. Taster til å gå, musa til å panorere/endre vinkel/etc. Ellers har man hotkeys, og man kan bind'e de slik man vil selv.
kurrikill Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Skrevet 2. januar 2007 Hvis jeg kjøper spillet må jeg uansett begynne på en server( hvis det er det i gw) der dere som er litt skilled i spillet spiller, slik at det blir lettere for meg:P
adawen Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Det er bare 1 server. Og når du begynner med en ny character, så starter du i et low-level-area som gjør det lettere å bygge den opp.
kurrikill Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Skrevet 2. januar 2007 kult! kanskje jeg kjøper det imorgen. Kjøper 1eneren først så får jeg se videre:) høres det lurt ut?
adawen Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Jepp. Da får du en myk og ufarlig start i Ascalon!
porcelaiN Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Det er bare 1 server. Og når du begynner med en ny character, så starter du i et low-level-area som gjør det lettere å bygge den opp. 7623254[/snapback] Det er det geniale med Guild Wars syntes jeg. Da er det mye lettere å spille med venner osv.
kurrikill Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Skrevet 2. januar 2007 Greit:p da blir det prophecies:P..vet noen om de selger det på åsane senter i bergen?
adawen Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Greit:p da blir det prophecies:P..vet noen om de selger det på åsane senter i bergen? 7625184[/snapback] De har det kanskje på Expert om du er j*vlig heldig.. Dere må da ha noen spillbutikker i byen? ^^
kurrikill Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Skrevet 2. januar 2007 De hadde det ikke:( så jeg kjøpte nightfall:) instalerer nå...men det står "connecting to arenanet"...og det stopper aldri...har stått sånn i 10 min nå..noen andre opplevd dette?
kurrikill Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Skrevet 2. januar 2007 Nå er norton og ad aware og alt slått av, men som tidligere går baren veldig fort fremover, men så stopper den plutselig!
adawen Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Pussig. Litt vanskelig å si hva det kan være. Kanskje du finner noen med samme problem her: http://uk.support.plaync.com/cgi-bin/nceur...&p_new_search=1
porcelaiN Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Nå er norton og ad aware og alt slått av, men som tidligere går baren veldig fort fremover, men så stopper den plutselig! 7626468[/snapback] Min var veldig treg i dag, samt. at jeg hadde problemer med å connecte til ett visst area i Nightfall. Kanskje ArenaNet har litt problemer med serveren sin.
adawen Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 De skal vel avslutte Wintersday i dag, kommer vel en update snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå