Gå til innhold

avhengig av strømkontakt for bra spilling!

Myou

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har en laptop, og når jeg spiller for eks Dark messiah uten strømkontakten så lagger det, men med en gang jeg putter i kontakten så blir bildet helt fint, da ruler det liksom.

Dette gjelder bare spillingen.

Er det noe instillinger som mon må fikse for å få spillingen til å ikke bli laggete når man ikke har i strømkontakten?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Battery optimized er vanligvis senket ytelse på cpu .

Du kan alltids prøve å bytte strøm profil i kontroll panel - strøm alternativer .

"Alltid på" profilen vil normalt kjøre full cpu hele tiden (og seff bruke opp batteriet fortere da..).

Notebook Hardware Control er også et kjekt tilleggsprogram for raske endringer og monitorering .

http://www.pbus-167.com

Endret av syar2003
Gjest Slettet+6132
Skrevet (endret)
Hei.

Har en laptop, og når jeg spiller for eks Dark messiah uten strømkontakten så lagger det, men med en gang jeg putter i kontakten så blir bildet helt fint, da ruler det liksom.

Dette gjelder bare spillingen.

Er det noe instillinger som mon må fikse for å få spillingen til å ikke bli laggete når man ikke har i strømkontakten?

:)

7622126[/snapback]

Det er etter all sannsynlighet fordi at pcen klokker seg ned når den går på strøm for og spare på batteriet. Et program jeg har brukt på min pc er SpeedswitchXP, det kan gjøre at den ikke klokker seg ned når den går på batteri. Men det finnes også andre programmer som kan gjøre samme nytten.

EDIT: jeg glemte strømalternativene i windows :blush:

Endret av Slettet+6132

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...