Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvordan åpne port på SMC 2804Wbr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kordan ska i åpne en port på denna Routern? adsl modeme mitt e Speedtouch 516i.. men etter d i he forstått so ska i åpne en port i Routern? i he SMC 2804Wbr.

i he prøvd da men d virka ikke. læste guiden på portforward.com. i gjor alt rett men d virka ikke:S tok sann test på uTorrent etterpå å da sto d at dn va stengt:S kan nokken hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
516i er et routermodem slik at det også sperrer for porten.

Du kan løse dette ved å sette Speedtouch i bridge og så logge på med SMC routeren.

7622641[/snapback]

åja.. jammen da skjønna i^^ da må i berre få tak i ip'n t dn osv sann at i kjem me innpå dn;)

Skrevet

koble pc'n din rett i adsl modemet.

klikk på start --> kjør --> skriv 'cmd' også enter

skriv ipconfig

da ser du ip'n til dhcp servern din, det er routern din sin ip.

Nå setter du routern i bridget modus, også lar du smc routern din ta seg av oppringinga til nettet.

kva isp har du?

Skrevet
koble pc'n din rett i adsl modemet.

klikk på start --> kjør --> skriv 'cmd' også enter

skriv ipconfig

da ser du ip'n til dhcp servern din, det er routern din sin ip.

Nå setter du routern i bridget modus, også lar du smc routern din ta seg av oppringinga til nettet.

kva isp har du?

7623491[/snapback]

i he Pcsupport.. men dei he vell slått se sammen ma Nextgentel dei? (trukje i he følgt ma på ta) men i fekk d t:) i gjekk inn via telnet:) takk for hjelpen:)

Skrevet

Hei, jeg lurer på hvordan jeg setter mitt speedtouch 516i routermodem fra NGT i bridge.

Jeg har PPPoA oppkobling, etter hva det står i Interface'et. Noen som har en grei veiledning til dette, eller no tips til å få ett mer stabilt nett, så hadde jeg satt stor pris på dette.

Som trådløs router har jeg en WRT54G.....

Hilsen Molando

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...