Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

for lang penis ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke positivt å ha stor, jenter liker ikke gigantisk køller selv om mange/alle gutter /menn trur det

7622802[/snapback]

Nettopp. Ei venninne av meg var sammen med en som hadde en laaang en, og ifølge henne var det absolutt ikke noe å trakte etter; det var rett og slett vondt å ha sex.

 

Det er jo begrenset hvor langt inn man kommer før man butter. Og har man noen cm å gå på etter at man bånner så er det neppe særlig behagelig for jenta når man blir litt ivrig.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Det å ha for stor er faktisk et stort problem for de som har det. Den er så stor at de faktisk ikke får den inn i de fleste hull de prøver seg på. De med små peniser vil ha average størrelse og de som har for store vil også helst hatt en med average størrelse.. Sånn sett burde de fleste av oss være fornøyde. En kompis av meg har en ganske stor og det har faktisk vært diskutert mye fordi han hele tiden støter på problemer i sengen når det kommer til penetrering.. For mesteparten ender han opp med å ikke gjøre så spessielt mye i sengen. Hvis det virkelig er et problem for deg og du sliter veldig med det så er det sikkert en operasjon som kan utføres. De som ser på deg er sikkert litt missunnelige men om de hadde visst alle problemene det kan medføre når den er for stor, hadde vel det vært en annen tone. Kanskje ikke så mye hjelp jeg kom med nå, men ville bare fortelle litt om det og ha for stor som min kompis sliter veldig med. Håper noen her har bedre tips og lykke til :)

 

- hsds

Endret av hsds
Lenke til kommentar
Det er ikke positivt å ha stor, jenter liker ikke gigantisk køller selv om mange/alle gutter /menn trur det

7622802[/snapback]

 

Det er jo begrenset hvor langt inn man kommer før man butter. Og har man noen cm å gå på etter at man bånner så er det neppe særlig behagelig for jenta når man blir litt ivrig.

7622812[/snapback]

 

Bånnen på jenta vil ekspanere /forandre seg etter hvor tent hun er, men er vel selvfølgelig en grense.

 

For de som liker emnet : http://www.goaskalice.columbia.edu/2067.html

Lenke til kommentar
Jeg må jo innrømme som jente hadde jeg blitt livredd vist gutten dro ut et halvt dyr... :whistle:

7622825[/snapback]

Jeg også. :whistle:

 

La hunden gnage litt :innocent: eller finn deg ei smellfeit amerikansk ei.

 

(heh. kan ikke hjelpe å bli provosert med slikt et luksusproblem) ^^

7622861[/snapback]

Vil ikke akkurat kalle det et luksusproblem... Heller liten enn alt for stor.

Lenke til kommentar
Penisringer skal visst bare gjøre så man holder ut lenger, og ikke minske størrelse i noen forhold , har jeg rett ?

7621866[/snapback]

 

Har testet slike, og det funket greit, men etter en stund så er den blåsprengt! :ohmy: Ikke noe jeg gidder å fiske opp fra nattskuffa igjen kan man si! :roll:

 

Edit: og det er et helvete å få på og av.... :ph34r:

Endret av Blacki
Lenke til kommentar

Penisringens formål er å begrense at blodet går tilbake til kroppen fra penis. Ergo blir det mye det samme som å knyte en stram tråd rundt en finger. Penis blir "stor" og veeeldig hard, men det anbefales å ta av ringen etter maks 20-30min. Om man ikke gjør dette kan penis falle av, og det oppleves som en ganske stor turnoff for de fleste jenter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...