Gå til innhold

Hva er det som skjer med høytalerne?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg ville styre anlegget mitt i lydkortets program. Men etter jeg har innstalert det så får jeg ikke surround eller høy bass. Anlegget er Creative Inspire T6100 5.1

Lydkort er Creative live24bit! Har tatt det på surruond men ingenting skjer . Kan noen hjelp meg vil jeg være evig takknemmelig.

 

espeNaldoZ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I manualen står det nøyaktig hvordan du skal koble alle kabler og hvilke instillinger du må sette på for å få surround og subben til å fungere korrekt.

Selv om det kanskje er kjedeligere å lese manualen enn å spørre masse rart vi her på forumet bare kanskje kan hjelpe deg å løse, tar det kun 5 minutter å lese manualen og få satt opp alt riktig.

Lenke til kommentar
I manualen står det nøyaktig hvordan du skal koble alle kabler og hvilke instillinger du må sette på for å få surround og subben til å fungere korrekt.

Selv om det kanskje er kjedeligere å lese manualen enn å spørre masse rart vi her på forumet bare kanskje kan hjelpe deg å løse, tar det kun 5 minutter å lese manualen og få satt opp alt riktig.

7630111[/snapback]

Problemet er at jeg hadde surround før, men etter jetg formaterte klikket det helt. Alle kablene står som dem skal i maskina.

Lenke til kommentar

Tar et par skudd i mørket nå.

Prøv å installere den nyeste driveren til kortet, den finner du på hjemmesidene til creative. Hvis du ikke har prøvd det...

Sjekk instillingene til driverene og se om du har stillt riktig.

Prøv å installere den driveren du hadde da det funka sisst, hvis det ikke er den samme som den du har nå, i så fall; installer på nytt.

 

Det er litt vanskelig å hjelpe med sånne ting, de kan være mye rart. som oftest er det en helt opplakt ting som man har oversett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...