Arcane23 Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Jeg har en 42" Toshiba LCD skjerm, jeg koblet til datamaskinen i pc utgangen på TVen. Alt funker fint, utenom å spille SA, når jeg starter det blinker det bare et ikon "PC- Vga ". Jeg hører lyden, men får ikke frem bildet. (det virker og spille Vice City) Jeg greier heller ikke stille på instillingene for jeg greier jo ikke se hvor jeg skal trykke hadde vert fint om noen viste hva jeg skulle gjøre. (kanskje vist jeg finner bilde av menyen til SA kan jeg endre på instillingene, vist det har noe med det å gjøre)
Complexity Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Du har nokk SA på for høy oppløsning for skjermen. Plugg i en annen skjerm, still ned oppløsningen, og prøv på nytt
Arcane23 Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Skrevet 1. januar 2007 (endret) Det gikk, men hvorfor må jeg ha så lav oppløsning på LCD TVen og ikke LCD skjermen (dataskjermen) samme kabel. greier den ikke TVen mota det gjennom kabelen, men dataskjemen gjør ? (LCD TV har oppløsning på 1920 x 1080p) Endret 1. januar 2007 av Titantord
Snorre Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 LCD-TV-er greier ikke å stille om oppløsninger. Om du for eksempel har stilt inn spillet på 1600 * 1200 vil antall pixler i høyden være for mange. Dermed vil ikke TV-en vise noe bilde siden det er for stort. Derfor må alle oppløsninger enten være stilt inn på riktig oppløsning, 720/1080P, eller en oppløsning som er mindre både i høyde og bredde enn det TV-en takler. Snorre Edit: Skrev fort og Leif og familien dukket opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå