Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Heisann! Jeg fikk denne meldingen når jeg skulle spille Online på BF2; Your CD Key Isn't Valid. Og jeg vet grunnen til at det skjedde; Jeg gikk innpå support mappen på der det står BattleField2_Code. Men hva gjør jeg får og validere koden min igjen? Spillet har jeg kjøpt og betalt for i butikken, men jeg lurte på om det er en plass jeg kan skrive inn koden på nytt, uten å reinstallere? Takker for svar..
El Matador Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Trykk inn koden din i Battlefield 2_code og trykk neste.
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Ok, da prøver jeg igjen! Mulig at jeg skrev feil, i og med at jeg tok med bindestrekene mellom hver 4. bokstav.. Takker for svar! Funket ikke nå heller :S Er det en annen måte jeg kan gjøre det på ? Ingen som vet hvordan jeg skal gjøre det eller?
Distrattos Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Hadde lignende problem på dataen selv en gong. Dette bør funke: - gå på start -> kjør - skriv inn regedit og trykk ok Deretter går du -HKEY LOCAL MACHINE, SOFTWARE, Electronic Arts, EA GAMES, Battlefield 2, ergc Da kommer det il boksen i høyre en fil som heter Standard. Dobble-klikk på den, og slett teksten som står der. Deretter skriver du x9392 og så CD-keyen din deretter. Ingen mellomrom mellom x9392 og din key, og heller ikke sånn det står i boka. Bare rett ut. Bør funke da, gjort det for meg og to andre.
El Matador Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Hadde lignende problem på dataen selv en gong. Dette bør funke: - gå på start -> kjør - skriv inn regedit og trykk ok Deretter går du -HKEY LOCAL MACHINE, SOFTWARE, Electronic Arts, EA GAMES, Battlefield 2, ergc Da kommer det il boksen i høyre en fil som heter Standard. Dobble-klikk på den, og slett teksten som står der. Deretter skriver du x9392 og så CD-keyen din deretter. Ingen mellomrom mellom x9392 og din key, og heller ikke sånn det står i boka. Bare rett ut. Bør funke da, gjort det for meg og to andre. 7620310[/snapback] Det funker ikke etter patch.
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Reinstallerte bare isted.. Takk for hjelpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå