Gå til innhold

Your CD Key isn't Valid

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Heisann! Jeg fikk denne meldingen når jeg skulle spille Online på BF2; Your CD Key Isn't Valid. Og jeg vet grunnen til at det skjedde; Jeg gikk innpå support mappen på der det står BattleField2_Code. Men hva gjør jeg får og validere koden min igjen? Spillet har jeg kjøpt og betalt for i butikken, men jeg lurte på om det er en plass jeg kan skrive inn koden på nytt, uten å reinstallere?

Takker for svar..

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Ok, da prøver jeg igjen! :D Mulig at jeg skrev feil, i og med at jeg tok med bindestrekene mellom hver 4. bokstav..

Takker for svar!

Funket ikke nå heller :S Er det en annen måte jeg kan gjøre det på ?

Ingen som vet hvordan jeg skal gjøre det eller? :dontgetit:

Skrevet

Hadde lignende problem på dataen selv en gong.

Dette bør funke:

- gå på start -> kjør

- skriv inn regedit og trykk ok

Deretter går du -HKEY LOCAL MACHINE, SOFTWARE, Electronic Arts, EA GAMES, Battlefield 2, ergc

Da kommer det il boksen i høyre en fil som heter Standard. Dobble-klikk på den, og slett teksten som står der. Deretter skriver du x9392 og så CD-keyen din deretter. Ingen mellomrom mellom x9392 og din key, og heller ikke sånn det står i boka. Bare rett ut. Bør funke da, gjort det for meg og to andre.

Skrevet
Hadde lignende problem på dataen selv en gong.

Dette bør funke:

- gå på start -> kjør

- skriv inn regedit og trykk ok

Deretter går du -HKEY LOCAL MACHINE, SOFTWARE, Electronic Arts, EA GAMES, Battlefield 2, ergc

Da kommer det il boksen i høyre en fil som heter Standard. Dobble-klikk på den, og slett teksten som står der. Deretter skriver du x9392 og så CD-keyen din deretter. Ingen mellomrom mellom x9392 og din key, og heller ikke sånn det står i boka. Bare rett ut. Bør funke da, gjort det for meg og to andre.

7620310[/snapback]

Det funker ikke etter patch.

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Reinstallerte bare isted..

Takk for hjelpen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...