Gå til innhold

Programmer og div til HTC S620?


Anbefalte innlegg

Hei.

Har en HTC S620, og tenkte å høre litt om noen vet av steder hvor jeg kan finne ting til den. Tenker da på programmer,spill og lignende. Er ikke helt sikker på hva jeg skal søke etter når jeg skal ha det til den.

Er det Windows Mobile 5.0 jeg skal søke etter programmer til? Eller må jeg ta hensyn til noe annet også?

 

Håper noen kan hjelpe meg litt med dette.

 

Mvh Marius

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
ingen som vet noe om dette?

7688606[/snapback]

 

Bruk google og søk på f.eks WM5 smartphone

 

Nesten alle telefoner med Windows Mobile 5 Smartphone Edition kan kjøre de samme programmene og spillene. F.eks finnes det et spill der du skal skyte fisk. Bevegelsen går på at kameraet er på og du kan se bakgrunn fra dine omgivelser. Dette krever at kamera applikasjonen støttes av spillet, men denne kan være forskjellig fra merke og modell til en annen.

 

Er det noen spesielle spill eller programmer du er ute etter?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
ingen som vet noe om dette?

7688606[/snapback]

 

Bruk google og søk på f.eks WM5 smartphone

 

Nesten alle telefoner med Windows Mobile 5 Smartphone Edition kan kjøre de samme programmene og spillene. F.eks finnes det et spill der du skal skyte fisk. Bevegelsen går på at kameraet er på og du kan se bakgrunn fra dine omgivelser. Dette krever at kamera applikasjonen støttes av spillet, men denne kan være forskjellig fra merke og modell til en annen.

 

Er det noen spesielle spill eller programmer du er ute etter?

7717584[/snapback]

 

Fant forsåvidt noen programmer og spill på nettet så det holder. Men en annen ting jeg kunne tenke meg var å forandre litt på layout på homescreen oppsettet. Finnes det flerer homescreens en de som er orginalt på telefonen, evnt et program som gjør att jeg kan lage min egen homescreen.

Det samme gjelder farvevalgene som er orginalt(Rød/grønn) er det noen mulighet for å få flere farger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...