Gå til innhold

Ny gitar! Hva er forskjellen?


eyvindeb

Anbefalte innlegg

Har sett på ny gitar, og vurderer Ibanez RG-350DX WH... Noen som har noen erfaringer eller kommentarer til den? :)

 

Etter litt leting så har jeg funnet to steder som er aktuelle å kjøpe fra: Instrumentbutikken.no og Tabs.no.

 

De er jo helt like, ser det ut som... Men se på PRISEN!! :ohmy: Det er jo enorm forskjell (hvertfall for mitt budsjett)

Hvorfor er det så stor forskjell når alle opplysningene og alt er likt? :hmm:

 

Takk for svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vet ikke om man kan kalle denne billig, men jeg var på vei til å kjøpe en til ibanez til 4k, men fyren i butikken sa at det fort ble hakk i metallet på båndene, og at billig-ibanez'er ikke var noe serlig... :hmm:

 

så jeg kjøpte meg en ESP LTD ec - 50 som jeg var veldig fornøyd med. :thumbup:

Herlig å spille på. Angrer på at jeg solgte den :(

Den kan jeg anbefale.

 

Hvis du er villig til å betale 1000kr til, så kan jeg anbefale denne.

Har den nå og den er herlig :D

Ser den koster 8k på kickmusic, men tror den koster 6k på hagstrøm i bergen ihvertfall... :)

Lenke til kommentar
vet ikke om man kan kalle denne billig, men jeg var på vei til å kjøpe en til ibanez til 4k, men fyren i butikken sa at det fort ble hakk i metallet på båndene, og at billig-ibanez'er ikke var noe serlig... :hmm:

 

så jeg kjøpte meg en ESP LTD ec - 50 som jeg var veldig fornøyd med. :thumbup:

Herlig å spille på. Angrer på at jeg solgte den :(

Den kan jeg anbefale.

 

Hvis du er villig til å betale 1000kr til, så kan jeg anbefale denne.

Har den nå og den er herlig :D

Ser den koster 8k på kickmusic, men tror den koster 6k på hagstrøm i bergen ihvertfall... :)

7616219[/snapback]

 

Hvis det blir lett hakk er jo ikke det no særlig :thumbdown: Men jeg testa gitaren til kameraten min. Han fikk en Ibanez til jul. Den kostet 4700,- og den var jo helt herlig å spille på :D

 

Til det forslaget du kom med: Jeg har ikke mye penger...for de fleste 15-åringer som meg, begrenser det seg jo hvor mye en har.. :p hehe

 

Noen andre forslag til billige, men gode gitarer? :)

 

Edit: Det med hakkene.... Ble det av spillingen? Eller av litt røff behandling eller hva jeg skal si.?

 

Få noen svar her da! :)

Endret av snurre-sprett
Lenke til kommentar
Hvis det blir lett hakk er jo ikke det no særlig :thumbdown:  Men jeg testa gitaren til kameraten min. Han fikk en Ibanez til jul. Den kostet 4700,- og den var jo helt herlig å spille på :D

 

Til det forslaget du kom med: Jeg har ikke mye penger...for de fleste 15-åringer som meg, begrenser det seg jo hvor mye en har.. :p hehe

 

Noen andre forslag til billige, men gode gitarer? :)

 

Edit: Det med hakkene.... Ble det av spillingen? Eller av litt røff behandling eller hva jeg skal si.?

 

Få noen svar her da! :)

7617673[/snapback]

 

Om det blir noen hakk i metallet, så er ikke det noen krise. Er bare å få satt inn nye. Koster ikke allverden heller. Gjorde det på en gammel bass jeg hadde. Men at du skulle bli hakkete så veldig fort, tviler jeg på.....er jo stort sett samme metallet som brukes i de fleste gitarer i den prisklassen...

 

Hvis du liker den Ibanez'en, så kjøper du den.....liker du den ikke, så kjøper du noe annet.....

 

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...