Gå til innhold

pris på norske PS3 spill

eppis

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Vel, jeg kjøpte CoD2 for 650 på Bergen Storsenter for litt over ett år siden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

7619061[/snapback]

Det er langt i fra 650 Kr til 800 kr.

Endret av SteveVice
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

7619061[/snapback]

7619072[/snapback]

Både Spaceworld og Spiderman krevde 699 for spillet, jeg kjøpte det hos platon siden de var billigst. Men 650 er heller ikke langt unna 7 lapper... Men idag har jo prisen stabilisert seg på 599 og det er vel ingen grunn til å tro at ps3 spillene ikke vil gjøre det samme.

Skrevet

7619061[/snapback]

7619072[/snapback]

Både Spaceworld og Spiderman krevde 699 for spillet, jeg kjøpte det hos platon siden de var billigst. Men 650 er heller ikke langt unna 7 lapper... Men idag har jo prisen stabilisert seg på 599 og det er vel ingen grunn til å tro at ps3 spillene ikke vil gjøre det samme.

7619126[/snapback]

800 kr ble nevnt det er en vesentlig prosentvis forskjell på 600-650 kr og 800 kr.

Har for min del aldri sett spill dyrere enn absolut max 650 kr hos platon(playcom), lefdal, elkjøp, expert, galleriet, spaceworld lagunen.

Det mest vanlige er at spillene ligger mellom 500-600 kr, sånn var det under lanseringen også. Kanskje med unntak av ja som du nevnte Spiderman(GAME) som av en eller annen merkelig grunn bare setter opp priser på spill jo lengre de blir stående på hylla.

Skrevet
jeg hørte noen rykter (muligens tvilsome :p) om at spill prisen på spillene til PS3 i norge skulle ligge på rundt 700-750kr per spill pga alt av penger sony har tapt rundt lanseringen... noen som vet noe om dette? eller har hørt noe om hvor mye spilla skal koste? har jo altid ligget rundt 500 lappen før for gode og nye spill synes det er rart hvis dem skal koste mere nå.

7613719[/snapback]

grunnen er fordi at det er blue ray disker det er ikke så rart da :cool:

Skrevet
jeg hørte noen rykter (muligens tvilsome :p) om at spill prisen på spillene til PS3 i norge skulle ligge på rundt 700-750kr per spill pga alt av penger sony har tapt rundt lanseringen... noen som vet noe om dette? eller har hørt noe om hvor mye spilla skal koste? har jo altid ligget rundt 500 lappen før for gode og nye spill synes det er rart hvis dem skal koste mere nå.

7613719[/snapback]

grunnen er fordi at det er blue ray disker det er ikke så rart da :cool:

7619459[/snapback]

om det koster 20 30 øre å produsere på en dvd, føler du ikke det vil være rart om det skal koste over 100 - 150 kroner å produsere på en blu-ray? Og ville det ikke vært rart om spill på blu-ray skal koste 100 - 150 kroner mer enn f.eks xb360 her i norge når det ikke gjør det ellers i usa eller i japan?

nei - med all forstand så ligger det absolutt ikke noen hold i slike rykter...

Skrevet
https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=675674&hl=

Her har denne diskusjonen alt vært tatt opp, med kilder og hele pakken.

7619088[/snapback]

Om det er noko meir å diskutere i denne saka, foreslår eg at den tråden blir brukt. Vi treng ikkje ta den same diskusjonen på nytt. Er det nokon som har meir å bidra med i den tråden, er det ein fordel å ha gode argument, og helst kjelder. Synsing og ubegrunna spekulasjon fører alt for ofte til krangling. Hugs at 2007 er "Vere snille med kvarandre året". :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...