Johnny2000 Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 (endret) Hei! Jeg har tenkt å få koblet sammen PC, CanalDigital-dekoder, Receiver og LCD-TVen på en mest mulig fornuftig måte. Tanken var å redusere antall fjernkontrollere som må brukes. Jeg tenkte da på å koble alt in på receivern som du kan se baksiden på her. Derfra på componentutgangen og opp til denne TVen. Det første jeg da lurer på er om det er dumt å koble fra PCen til receiveren istedet for å koble DVI (fra PC) til HDMI (på TVen)? component er analogt er det ikke? Ønsker jo også å kunne kjøre i 1366x768 oppløsning på TVen Det andre jeg lurer på er om det fins SCART til component kabel? For det er bare SCART på CD sin dekoder. Lyd har jeg allerede lagt optisk inn på receiver. Jeg har planer om å kunne kjøpe Happauge sitt kort for DVB-C for å kunne droppe hele dekoder-jævelen når den tid kommer. Har skjønt det sånn at det skal komme et nytt kort iløpet av våren. Jeg har prøvd å søke litt rundt omkring og har vel ikke blitt helt klok enda. Beklager om dette har vært belyst tidligere men jeg kunne ikke finne noe om det. Endret 31. desember 2006 av Johnny2000
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå