Gå til innhold

Exploits som kan koste ham accounten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en i guilden som liker å exploite og han har nylig lagd en film om mange tricks og slik. På slutten av filmen har han oppgitt navn, server, guild sov...

Kan blizzard banne accounten hans? Er det stor sjans?

Har et spørsmål også; Er det ikke mulig å komme til mount hyjal hvis jeg husker riktig?

Kan noen sende en link til hvordan?

btw, her er filmen hans. Enjoy :)

http://video.google.com/videoplay?docid=36...806791272&hl=en

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Blizz kan gjøre som dem vil, uansett om han exploiter eller ikke, det har alle som spiller wow akseptert...

sykt bra exploit film btw ;)

Endret av Amon Amarth
Skrevet

Håper ikke han blir banna hvertfall ;)

Det ville i så fall blitt dumt om de skulle banne en fyr som bare driver litt med exploiting for moro skyld, og de ikke banner alle bottene o.l

Skrevet

Nice film. Det var noe jeg tenkte da jeg fikk høre om WoW for første gang, man kan gå hvor man vil osv... Ble veldig skuffa da jeg oppdaga at 70% av stedene jeg ville gå var blokka av trær, fjell osv... :/

Klippet der han går inn i ZG er noe av det jeg tenkte.

Og den første sangen var ganske bra, noen som har den? Får 1KB/S og queued hele tida på Bearshare :<

Skrevet
Synes han ikke skal bli bannet, men heller at den filmen burde gi et hint til hva Blizz kan f.eks fikse.

7613791[/snapback]

det der er exploits blizz ikke bør trenge å fikse, de er ikke exploits man snubler over med mindre man virkelig leter etter dem. dog den branchen i ashenvale er jo bare en kul feature i spillet. trenger ikke sperre den. er jo bare stilig

Skrevet (endret)

Grrr! De bør fikse wsg, damnit.. Møkka lei å møte folk som exploiter der :-/

Var sjukt mange exploiter under wsg wekend :hrm:

Endret av Alucard_21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...