Wackee Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 (endret) Link til Tendo.no De selger komponentkabler, og skriver følgende: Kabel som gir deg bedre bilde og lyd hvis du har komponent-inngang på tven. Hvorfor blir lyden bedre viss man har komponent? Det er uansett bare en vanlig phono-kabel (Stereo-kabel). Her er det noe feil. BTW: De har Wii Remoter på lager: Link William Edit: Leif Endret 30. desember 2006 av Wackee
Kultom Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 De har vel bare tenkt feil når de skrev det. Forvirret seg bort med HDMI elns.
SWRT91 Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Jeg kjøpte extra kontroller i dag lett. Fikk wii på onsdag var det vel. Skulle bestille på spaceworld, men en liten gutt sa "de hadde maskinen inne på en leketøys butikk ved siden av en elkøp butikk for 5 min", så meg og faren min gikk ned ditt og der sto det 3 wii konsoller og 2 zelda twilight princess spill. Så sånn fikk jeg det. Hvis du leter får du det du vil ha, fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå