Gå til innhold

TES: Post din Elder scrolls character

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Dette er tråden der du kan skryte akkurat så mye du vil av din egen character :D få med lvl major skills osv...

Har selv en Dark elf lvl 45

Major skills:

Heavy armor lvl 110

Alchemy lvl 100

Alteration lvl 99'

Conjuration lvl 100

Destruction lvl 81

Mysticism lvl 81

Restoration lvl 95

Født under the lady......

Jeg vet det e folk der ute som slår det... bring it on

Endret av Hakoon
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dette er tråden der du kan skryte akkurat så mye du vil av din egen character :D  få med lvl major skills osv...

Har selv en Dark elf lvl 45

Major skills:

Heavy armor lvl 110

Alchemy lvl 100

Alteration lvl 99'

Conjuration lvl 100

Destruction lvl 81

Mysticism lvl 81

Restoration lvl 95

Født under the lady......

Jeg vet det e folk der ute som slår det... bring it on

7605899[/snapback]

Hvordan får du trent opp i Alteration og Mystism? Jeg ligger bare på level 6 og 9 siden jeg ikke vet hvordan det gjøres!

Kunne du tenke deg å si det?

Skrevet
Lag/kjøp ett svakt spell som du bruker mens du vandrere rundt i verdenen. Trene seg på veien fra A til B ;)

7613876[/snapback]

Men når jeg er i så lav level kan jeg ikke kjøpe noe som helst som jeg kan bruke:( Kan man lage evigvarene spell?

Skrevet

Det finnes alltid et spell som passer for de i lave levler. Jeg hadde det samme problemet da jeg ville trene opp Conjuction. Bare sjekk i de ulike Mages guildene og i Empire City, eller sjekk på Obliviwiki.

Skrevet

bound gauntlets er en fin spell og trene med til du kan flame atronach som du kan øke en av våpen skillene eler destruction på og slik du må trylle fram en flame atronach når du har drept den andre

Skrevet

Hvorfot ikke bare kalle tråden "Post din Oblivion-/Morrowind-karakter" eller noe slikt? Høres bedre ut. Litt mer åpen for dem som kanskje ikke har spillt så mye på spillene.

Selv har jeg ikke kommet så langt på Oblivion enda, er vel bare level... uhm... 19 tror jeg. Husker ikke helt. Men jeg jobber uansett med saken. :p

Jeg tror jeg har en rimelig barsk karakter i Morrowind, da. Skal koble til Xboxen senere også poste karakteren her.

Skrevet

elzbietabladesinger.jpg

Elzbieta Bladesinger. Vampyr fra Aundae Clan. Lav Level Spellcaster (nettopp begynt med henne)

Normale stats, som er boostet pga. vampyrisme. Har en god del selv-lagde spells, pluss noen vampyr-spells (nightvision, charm, vampire touch (drainer health)).

Har så vidt fått lav level Vampire Leap (hoppe høyt, alá matrix), og driver nå å leter etter Daedra Heart slik at jeg kan få Shape Shifting (ulv, flaggermus, tåkeform).

Har et par Vampire Thralls (frivillige slaver) også, men ingen Slaves (motvillige slaver) eller Children (folk jeg har gjort til vampyrer).

Skrevet
Bakkland. Morrowind eller Oblivion? Kan man gjøre seg om til ulver og flaggermus?

7675040[/snapback]

Det er Morrowind og det er en mod som gjør at man kan gjøre seg om til dyr.

Skrevet
Bakkland. Morrowind eller Oblivion? Kan man gjøre seg om til ulver og flaggermus?

7675040[/snapback]

Det er Morrowind og det er en mod som gjør at man kan gjøre seg om til dyr.

7676091[/snapback]

Yess, og modden heter Scripted Spells, fyi.

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Jeg har en High Elf på lvl. 50 født under The Mage. (Oblivion)

Major skills:

Armorer - 110

Athletics - 140

Blade - 110

Heavy Armor - 110

Conjuration - 110

Destruction - 110

Acrobatics - 170

Health - 596

Magicka - 370

Fatigue - 411

Factions:

Knights of the Nine - Divine Crusader

Nine Divines - Pilgrim

Arena - Grand Champion

Dark Brotherhood - Listener

Fighters Guild - Master

Mages Guild - Arch-Mage

Knights of the White Stallion - Knight Errant

Order of the Dragon - Champion of Cyrodil

Order of the Virtuous Blood - Brother

Av våpen så bruker jeg mest Apotheosis, Bow of Winter m/ Arrow of the North Winds, Goldbrand og Mehrunes Razor.

Klær/Utstyr:

Boots of Springheel Jak (Fortify acrobatics 50 pts), Boots of the Atronach (Resist fire, frost og shock 50%), Cuirass of the Undefeated (Fortify health 50 pts), Gray Cowl of Nocturnal (Sneak 25 pts, feather 200 pts, detect life 120 ft), Gauntlets of Brutality (Fortify strength 10 pts), Hands of the Atronach (Resist frost, shock og fire 20%), Magebane Greaves (Spell absorbtion 20 pts), Moonshadow Shield (Light 50 ft),

Smykker:

Acrobat's Amulet (Fortify speed, athletics og acrobatics 20 pts), Mundane Ring (Reflect spell 35%, Resist magic 50%), Necklace of Swords (Reflect damage 33%, Fortify blade 25 pts), Ring of Perfection (Fortify agility, endurance, intelligence, luck, personality, speed, strength og willpower 10 pts), Ring of Skimming (Water Walking. Fortify speed og athletics 20 pts), Ring of Vitality (Resist disease, poison og paralysis 100%), Ring Of War (Fortify armorer, athletics, blade, block, blunt, hand to hand og heavy armor 10 pts), Ring of Wizardry (Fortify alchemy, alteration, conjuration, destruction, illusion, mysticism og restoration 10 pts), Storm Ring (Resist shock 100%) og Frost Ring (Resist frost 100%).

Har selvfølelig ikke på alt på en gang men dette er favorittene mine som jeg skifter på etter hva jeg trenger ;)

Endret av XtaZ
Skrevet (endret)
Veldig god Character du har XtaZ. Spiller du med ooo 1,31?

7825733[/snapback]

Jeg spiller på Xbox360 så jeg har desverre ikke mulighet for MODs :(

Synes forresten vampirehunter guildet i Oblivion var skuffende kort. Er det MODs på PC som gir flere oppdrag og sånt til dette?

Endret av XtaZ
Skrevet
Veldig god Character du har XtaZ. Spiller du med ooo 1,31?

7825733[/snapback]

Jeg spiller på Xbox360 så jeg har desverre ikke mulighet for MODs :(

Synes forresten vampirehunter guildet i Oblivion var skuffende kort. Er det MODs på PC som gir flere oppdrag og sånt til dette?

7829583[/snapback]

Vet ikke, men det finnes mods til det meste. Jeg hadde ikke greid å spille uten mods noen gnag. Spillet blir bare så ufattelig mye bedre med mods. Hvis du har en PC som takler å kjøre Oblivion så får du Oblivion til 199,- på Elkjøp.

Skrevet

Har desverre bare en laptop med 1,4GHz Celeron Prosessor og 256 MB RAM så går nok ikke det. Men skal skaffe det når jeg får ny PC :cool: Det og Gothic 3!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...