Kjekssmulen Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Det finnes andre klasser som trenger en nerf mye mer enn paladins.
Loeve Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 I så fall må du ha ligget under en stein siden 2.0 kom ut :>
Indexi Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 (endret) Paladin DPS er jo piss 7666156[/snapback] Blir aldri drept av paladin i PvP nå Eneste burst de har er de to angrepene deres når de stunner deg som gjør litt over 2000 damage, men det er jo ingenting. Er Mage da, så ingen problem for meg. Endret 7. januar 2007 av cve
PSV Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Paladin DPS er jo piss 7666156[/snapback] Blir aldri drept av paladin i PvP nå Eneste burst de har er de to angrepene deres når de stunner deg som gjør litt over 2000 damage, men det er jo ingenting. Er Mage da, så ingen problem for meg. 7666240[/snapback] Må være disse 12 åringene med Ice Barbed Spear da det 2000 damage er ett helt vanlig tall å få på ett angrep det
Kjekssmulen Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Mhm, oneshotting/twoshotting er k0z. Skjedde aldri før patchen, men nå skjer det stadig vekk.
Lycantrophe Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Paladins er holy warriors.. Det at de endelig kommer til sin rett er bare vel og bra! 7664844[/snapback] Så paladin skal ha like mye / mer (slik det er nå) damage enn warriors, og likevel kunne gjøre seg udødelig uendelig lenge, stunne fiender usannsynlig lenge, og heale i tillegg? Balanced? Neppe. 7665191[/snapback] Gjør de like mye/mer enn warriors? nei.. Har de alle abilities warriors har? nei.. Stunner de usannsynlig lenge? nei.. 7665394[/snapback] Hva har en warrior som en paladin ikke har?
Kjekssmulen Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Duel wield, 3xtrEm dps i raids ifølge noen warriors og evnen til og ta to stykker samtidig (GL med conc).
Lycantrophe Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Duel wield, 3xtrEm dps i raids ifølge noen warriors og evnen til og ta to stykker samtidig (GL med conc). 7666798[/snapback] Hvis du tenker litt på det så er paladins noe av grunnen til at warrior gjør slik dps (Buffs, anyone?). Horde har shamans. Dual-wield krever +hitgear og paladins trenger en del annet i tillegg. Paladins can Hammer of Justice + rep. og begynne å daske på nr. 2 samtidig som de har survivability med bubbles + heals. En paladins klarer seg derfor bedre mot to enn en warrior gjør. Noe annet?
PSV Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Paladins er holy warriors.. Det at de endelig kommer til sin rett er bare vel og bra! 7664844[/snapback] Så paladin skal ha like mye / mer (slik det er nå) damage enn warriors, og likevel kunne gjøre seg udødelig uendelig lenge, stunne fiender usannsynlig lenge, og heale i tillegg? Balanced? Neppe. 7665191[/snapback] Gjør de like mye/mer enn warriors? nei.. Har de alle abilities warriors har? nei.. Stunner de usannsynlig lenge? nei.. 7665394[/snapback] Hva har en warrior som en paladin ikke har? 7666754[/snapback] Charge intercept, whirlwind/cleave (som i god Aoe damage) death wish (foreløbig) 6sec nuke (fom. TBC) etc etc, lista går videre..
Lycantrophe Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Så, dots burde ha cooldowns? Selv med affliction der all damage er basert på dots? Hm, ja. Enig. 7666461[/snapback] 20sec cooldown på Curse of Agony! 15sec cooldown på Corruption! 17min cooldown på Death Coil! Hadde vært noe det 7666498[/snapback] 25 sekunder på crusader strike da. 7666846[/snapback] Crusader Strike er allerede ferdignerfa! 7666987[/snapback] Paladins er holy warriors.. Det at de endelig kommer til sin rett er bare vel og bra! 7664844[/snapback] Så paladin skal ha like mye / mer (slik det er nå) damage enn warriors, og likevel kunne gjøre seg udødelig uendelig lenge, stunne fiender usannsynlig lenge, og heale i tillegg? Balanced? Neppe. 7665191[/snapback] Gjør de like mye/mer enn warriors? nei.. Har de alle abilities warriors har? nei.. Stunner de usannsynlig lenge? nei.. 7665394[/snapback] Hva har en warrior som en paladin ikke har? 7666754[/snapback] Charge intercept, whirlwind/cleave (som i god Aoe damage) death wish (foreløbig) 6sec nuke (fom. TBC) etc etc, lista går videre.. 7667084[/snapback] Vel, charge er for å komme innpå, dere kan ikke kites (BoF). Dere har hp/stuns til å ta to stk, uendelige heals/bubbles, mye damagemitigation, fleksibilitet i angrep (Seals/Judgmenets/Blessings) etc, etc, lista går videre.
Islanbadsj Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Er noen 15 yards foran deg har ikke en paladin sjans til å komme innpå. Med mindre du har +8% running speed.
Kjekssmulen Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Så, dots burde ha cooldowns? Selv med affliction der all damage er basert på dots? Hm, ja. Enig. 7666461[/snapback] 20sec cooldown på Curse of Agony! 15sec cooldown på Corruption! 17min cooldown på Death Coil! Hadde vært noe det 7666498[/snapback] 25 sekunder på crusader strike da. 7666846[/snapback] Crusader Strike er allerede ferdignerfa! 7666987[/snapback] Paladins er holy warriors.. Det at de endelig kommer til sin rett er bare vel og bra! 7664844[/snapback] Så paladin skal ha like mye / mer (slik det er nå) damage enn warriors, og likevel kunne gjøre seg udødelig uendelig lenge, stunne fiender usannsynlig lenge, og heale i tillegg? Balanced? Neppe. 7665191[/snapback] Gjør de like mye/mer enn warriors? nei.. Har de alle abilities warriors har? nei.. Stunner de usannsynlig lenge? nei.. 7665394[/snapback] Hva har en warrior som en paladin ikke har? 7666754[/snapback] Charge intercept, whirlwind/cleave (som i god Aoe damage) death wish (foreløbig) 6sec nuke (fom. TBC) etc etc, lista går videre.. 7667084[/snapback] Vel, charge er for å komme innpå, dere kan ikke kites (BoF). Dere har hp/stuns til å ta to stk, uendelige heals/bubbles, mye damagemitigation, fleksibilitet i angrep (Seals/Judgmenets/Blessings) etc, etc, lista går videre. 7667142[/snapback] Du spurte hva warriors har som ikke paladins har. Ingen har velt ment at paladins ikke kan det der.
TaigaH Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 VM i quoting. Magga leder, kan Lycantrophe klare å ta han igjen. Selv sitter jeg her å biter negler i spenning! Men de som mener warriors > paladins kan ikke ha spilt mye etter 2.0
PSV Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Er noen 15 yards foran deg har ikke en paladin sjans til å komme innpå. Med mindre du har +8% running speed. 7667490[/snapback] Repentence?
Kjekssmulen Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 VM i quoting.Magga leder, kan Lycantrophe klare å ta han igjen. Selv sitter jeg her å biter negler i spenning! Men de som mener warriors > paladins kan ikke ha spilt mye etter 2.0 7668397[/snapback] Au da, ble visst litt for hardcore quoting der. IM IN UR FORUMZ QUOTIN' UR POZTZ
Zlash Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Det er ubrukelig, overpower trigges av dodge og kan ikke dodges Og overpower crit = vondt. 7607053[/snapback] Ikke langt nær alle Warriors som er Arms specced. Og Evasion kan fint brukes hvis man har litt i hodet. Bruk det etter første overpower, deretter husk å stun/gauge --> restealth før 6sec har gått. Evasion funker også fint mot huntere, paladins, shamans og andre rogues. Oi, over halvparten av klassene! Ja, helt ubrukelig.
Loeve Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Jeg vil heller dodge BT/MS, white og WW og ta imot en overpower enn omvendt, vet jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå