nazrm Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Du klager på at rogues har så mange måter å komme seg unna på? Spilt mot druids før eller? 7606429[/snapback] Vet det der ikke var retta mot meg, men jeg svarer uansett. Druids som flagcarriers i WSG er et helvete, spesielt med den stun saken sin. (feral sak, tror jeg.. bash?)
user156890 Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 (endret) . Endret 19. november 2018 av user156890
Sindrelol Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Til dere som sier "men rogues har stuns. buhu"Vell ja vi har det, det var greia til rogues på 50 tallet, men nå er det nye tider... Du kan være mer redd for at en loladin skal stunlocke deg til døde en rogues... Nå har jo alle classes fåd stuns, warlocks fikk sin shadowfury, instant AoE stun som stunner deg i 3 sek i tillegg til å gjøre 1200dmg. Mages fikk dragon's breath elns, 3 sec stunn, den trengte de veldig... også en AoE stun! Huntards fikk sin AoE freezing trap, får hele raidet på 200 mann til og gå 90% saktere i 1 minutt... Den trengte de også veldig... Warriors har imp hamstring som gir 3 sec stun, droods gidder jeg ikke komme innpå engang... etc etc, det jeg vil frem til er at rogues = free HK 7606744[/snapback] Shadowfury, 41 points talent, 0.5 sek cast. Skader 500 (Kan critte ofc) stunner i 2 sekunder. Kan ikke akkurat kalles stunlocking, men warlocks har uansett alt annet, så jeg skal ikke klage. Dragon's breath, 41 point talent, som nesten ingen har. Aoe-freezingtrap, Den har 5-10 yards range. Bare gå ut av den så slower den ikke lenger. Som mage blinker jeg gjennom den, og på warlocken går jeg rundt den. Bash og hammer of justice kan være plagsomme de, men det er fortsatt rogues som er den ultimate stunlocker. Og så lenge roguen er over 10 år i huet, og er villig til å blowe all cooldowns er de en vanskelig motstander. :!:
user156890 Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 (endret) . Endret 19. november 2018 av user156890
Pug Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Nå gadd jeg ikke lese så veldig gjennom innlegget over, men om du virkelig mener at evasion er ubrukelig mot warriors så
Mirror Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Det er ubrukelig, overpower trigges av dodge og kan ikke dodges Og overpower crit = vondt.
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Det er ubrukelig, overpower trigges av dodge og kan ikke dodges Og overpower crit = vondt. 7607053[/snapback] Bedre med en overpower enn en mortal strike...
nazrm Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Rogue er absolutt ikke ubrukelig uten cooldowns, det handler om timing!
kqwaiiiii Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 (endret) Åhh rouges er så overpowered en gang når jeg bare satt der å drakk litt vann så kom det en rogue lurernde innpå å drepte meg på 1 sekund llzm uten at jeg engang klarte å reagere. Stunlocka lzm fikk ikke tål å gjøre en dritt Åhh mages er så overpowered ahh critter som et helvete pom+pyro lzm critter for 3k OUH ONE SHOT! omg de gjør så mye skade warriors er driitvanskelie å overpower fordi hvis dem bare kommer nerme deg i et eneste sekund så bare WTFPWNT jeg seri bare ass. hamstering å fåkkke til å bevege sæ OMG WARLOCKS mest overpower av dem alle eneste de gjør er å sette på dotsa sine og se meg dø + de har pissmye stamina åsås paladins kan jo bare heale seg selv med en gang de får lite skade en gang når jeg skulle duelere lere en pala som mage så klarte jeg ikke ta han fordi han bare heale og så når jeg var tom for mana så tok han meg !!11 huntards, det er en grunn til at dem kalles TARDS LZ z< fordi det krever ingen skillz å spille det bare auto shot å afk d så er den saken i biff gjørr aaaltfor mye skade!1 Liksom druids er så UTROLIG vanskelig å taaa!11 omg en bra bruid som kan spille pwner alt han ser fordi dem tåler mye, har heals, og alle de formene sine som hver har sin spessielatitet.!! Sist men ikke minst har vi shamans som også er overpowered som et helvete. Jeg sier bare en ting og det er totems! Setter ut litt totems POW! NÅ kan de jo faenmeg dualwilde ååsså nå med brae heals, ranged dpsPLUSS melee dps så sier de seg slev, denne klassen trenger nerf! nei vent priest er enda mer OMGIMBA fordi: 1 dem er d beste healerne i spillet 2 med shadow specc har dem shadow form å shadow word pain som ticker på 350! 3 power word shield er jo helt fuckings retard jeg kan ikke gjøre noe skade på dem fordi de bare shielder seg og absormberer all skaden! Serriøst folkens, jeg blir så jævlig lei av over/underpower trådene. Endret 30. desember 2006 av Guffufs
Mirror Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 (endret) Bra bra, få ut litt wow-raseri Og når du tabber inn i wow igjen er du ambusha av en rogue å må corpserunne i 20 min, og du har fått mobs på deg å så du har mista 10% durab.. Endret 30. desember 2006 av speed91
Tbau5 Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Åhh rouges er så overpowered en gang når jeg bare satt der å drakk litt vann så kom det en rogue lurernde innpå å drepte meg på 1 sekund llzm uten at jeg engang klarte å reagere. Stunlocka lzm fikk ikke tål å gjøre en dritt Åhh mages er så overpowered ahh critter som et helvete pom+pyro lzm critter for 3k OUH ONE SHOT! omg de gjør så mye skade warriors er driitvanskelie å overpower fordi hvis dem bare kommer nerme deg i et eneste sekund så bare WTFPWNT jeg seri bare ass. hamstering å fåkkke til å bevege sæ OMG WARLOCKS mest overpower av dem alle eneste de gjør er å sette på dotsa sine og se meg dø + de har pissmye stamina åsås paladins kan jo bare heale seg selv med en gang de får lite skade en gang når jeg skulle duelere lere en pala som mage så klarte jeg ikke ta han fordi han bare heale og så når jeg var tom for mana så tok han meg !!11 huntards, det er en grunn til at dem kalles TARDS LZ z< fordi det krever ingen skillz å spille det bare auto shot å afk d så er den saken i biff gjørr aaaltfor mye skade!1 Liksom druids er så UTROLIG vanskelig å taaa!11 omg en bra bruid som kan spille pwner alt han ser fordi dem tåler mye, har heals, og alle de formene sine som hver har sin spessielatitet.!! Sist men ikke minst har vi shamans som også er overpowered som et helvete. Jeg sier bare en ting og det er totems! Setter ut litt totems POW! NÅ kan de jo faenmeg dualwilde ååsså nå med brae heals, ranged dpsPLUSS melee dps så sier de seg slev, denne klassen trenger nerf! nei vent priest er enda mer OMGIMBA fordi: 1 dem er d beste healerne i spillet 2 med shadow specc har dem shadow form å shadow word pain som ticker på 350! 3 power word shield er jo helt fuckings retard jeg kan ikke gjøre noe skade på dem fordi de bare shielder seg og absormberer all skaden! Serriøst folkens, jeg blir så jævlig lei av over/underpower trådene. 7607312[/snapback] Hvis du kanskje leste første post..
tmg Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Er rogues overpowered? "Ja" (<--Sarkasme) Enig i mye av det DieselOteren sier, men vi klarer faktisk drepe noen en sjelden gang når ikke all stuns resistes(noe jeg har opplevd utrolig mye etter patch, nå som orc racial resist ble nerfa fikk alle andre stun resist i talents, weeee). Og når clothies dodger 2-3 eviscerater på rad (med sin 2% dodge chance) så blir man ganske irritert, spesielt når den første hadde cold blood og ville garantert sendt han i døden. Evasion mot warriors = han får overpower deg, så dazing howl, så intercept, stun = 0% dodge chance, evasion eller ikke evasion. En sinna warrior med en god del rage etter at du har gjort et patetisk forsøk på å stunlocke han, noe som er nytteløst pga. sinnsykt med armor og hp, kan (tro det eller ei) pumpe ut ganske store mengder dmg på en 3 sec stun som intercept.
Lycantrophe Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Nå gadd jeg ikke lese så veldig gjennom innlegget over, men om du virkelig mener at evasion er ubrukelig mot warriors så 7607047[/snapback] "10 signs of a bad Rogue"
likferd Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Spec bort fra hemo treet da vel. Har sett mange roguer specce 41 subtlety og klage over at de ikke tar en second wind warrior på en stunlock lenger. Vel, en fury warrior uten imp. overpower, TM, deep wound og impale har det ikke akkurat lett mot en rogue heller.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 (endret) Rogues har blitt så kraftig nerfa siden Wow først kom at det har vært kjedelig å spille som en. Endret 30. desember 2006 av KRAFortune
Alekz88 Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Rogue er absolutt ikke ubrukelig uten cooldowns, det handler om timing! 7607112[/snapback] Word! Er du rogue, og ikke klarer å drepe noe uten å blowe cd's, l2p! Sorry to say, men det er sjelden jeg trenger å bruke cd's for å drepe.. (Mener også mot eaqualgeared folk)
knux Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Rogue er absolutt ikke ubrukelig uten cooldowns, det handler om timing! 7607112[/snapback] Word! Er du rogue, og ikke klarer å drepe noe uten å blowe cd's, l2p! Sorry to say, men det er sjelden jeg trenger å bruke cd's for å drepe.. (Mener også mot eaqualgeared folk) 7608155[/snapback] Samme, meste handler om timing, og vite hva du gjør, rekkefølge på abilities osv.
Veta Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 (endret) Edit: Endret 30. desember 2006 av Veta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå