medlem-108338 Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Jeg har mistet min Hearthstone Hvor kan jeg kjøpe en ny? går det an i det hele tatt å kjøpe en ny? Hearthstone er den hvite greia som bringer deg tilbake hvor du strata ( Jeg er en Dverg og vis jeg skal bort der Elfene er må jeg gå bort seff. Men vis jeg har en Hearthstone kan jeg jo bare bruke den isdetet for å gå helt tilbake. for tilbakeveien er jo livsfarlig spesielt vis du er i lav lvl (lvl 6 her) ) Håper atter en gang på raskt tilbake svar - Cato Endret 29. desember 2006 av CatoZ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Gå til et inn, snakk med innkeeper og gjør det til ditt hjem, så får du en ny! Endret 29. desember 2006 av Rasch Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 Logg ut og inn igjen, da er den vel der igjen Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 Nei det får jeg ikke har prøvd mange ganger Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 what's the deal når du er lvl 6 ? hadde du ikke kunne fått den tilbake, hadde det jo bare vært og lage en ny en. Det er jo care. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 what's the deal når du er lvl 6 ? hadde du ikke kunne fått den tilbake, hadde det jo bare vært og lage en ny en. Det er jo care. 7602112[/snapback] Vis du ikke hadde tenkt å hjelpe meg hadde du ikke trengt å sakt noe Lenke til kommentar
Lampeskjermen Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 Snakk med en innkeeper, og gjør innet ditt hjem. Får HS tilbake da. Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 Bare gå til "the Inn" snakk med figuren, og han vil gi deg en ny når du gjør det til hjemmet ditt hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Snakk med en innkeeper, og gjør innet ditt hjem. Får HS tilbake da. 7602126[/snapback] Fårstår ikke helt hva du mener forklar litt lettere ? Når du mener "hjem" mener du der Dvergene bor? og hva mener du med "innkeeper" ? Endret 29. desember 2006 av CatoZ Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 "the inn" er der du kommer etter du har brukt hearthstone og du finner "the inn" I hver by. Antaglig er din hearthstone satt til startstedet hvor du først drepte dine første ulver. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 "the inn" er der du kommer etter du har brukt hearthstone og du finner "the inn" I hver by. Antaglig er din hearthstone satt til startstedet hvor du først drepte dine første ulver. 7602170[/snapback] OG vilken figur skal jeg snakke til? Lenke til kommentar
Veta Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 Se på navnet som står over hodet. The står "Innkeeper" foran navnet Lenke til kommentar
Lampeskjermen Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 Innkeeperen, du kan føre musa over flere folk i rommet og på tooltipen på han ene står det " the innkeeper " eller noe sånt.. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 ok får sjekke da noen dverger / gnomer / elf / mennsker som spiller? si navnet på PM eller her så legger jeg deg til på vennelista Lenke til kommentar
Reached Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 du burde kanskje si hvilket realm du spiller på først.. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 du må gå til en inn og snakke med innkeeper så får du ny HS. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 Spiller ikke alliance, så kan ikke anbefale en by. Hvis du går til en av hovedbyene så finner du en vakt, 'snakker' med han og velger 'Innkeeper'. Da vil du få en markering i minikartet og på det store kartet som viser hvor byens Inn er. Gå dit og finn en NPC som heter 'Innkeeper'. Hvis du heller vil gå i en mindre landsby, så gå inn i alle byggningene og se hva hver eneste NPC heter. Finn en som heter 'Innkeeper' Når du har funnet en NPC som heter 'Innkeeper', så snakker du med han. Og velger 'Make this Inn my home' eller noe lignende. Da skal det dukke opp en ny hearthstone i inventoryen din. Hvis dette er for vanskelig så anbefaler jeg deg å vente noen år før du prøver World of Warcraft igjen. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Du er lvl 6 dverg? Da befinner du deg sikkert i coldridge valley eller noe sånt, og om ett par lvler kommer du nok til Ironforge. Når du kommer dit, kan du gå til inn'en og snakke med innkeeperen der, Ironforge er en flott plass å ha hjemmet ditt. Og btw, les game manualen som fulgte med spillet:D Endret 29. desember 2006 av Speik Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Du er lvl 6 dverg? Da befinner du deg sikkert i coldridge valley eller noe sånt, og om ett par lvler kommer du nok til Ironforge. Når du kommer dit, kan du gå til inn'en og snakke med innkeeperen der, Ironforge er en flott plass å ha hjemmet ditt. Og btw, les game manualen som fulgte med spillet:D 7602565[/snapback] jeg er i Ironforge nå jeg gikk ditt for alle ulvene og apekat greiene er får dårligere så jeg gikk til Ironforge Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Tror vi kan glemme dette emnet nå slett det vis det er sånn mod kan gjøre Endret 30. desember 2006 av CatoZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg