Gå til innhold

Norsk Office 2007


Torro

Anbefalte innlegg

Se Micro$oft har lagt ut info om den nye Office 2007 pakken på sidene sine, men jeg kan ikke finne den i handelen enda. Er den i butikkhyllene nå?

 

Den svenske fins faktisk på Pirate bay allerede ser jeg.

 

Har brukt den engelske versjonen en tid, men den nekter å synkronisere med f.eks. Nokia PC suite. Er det flere som har samme problemet?

 

Ordboka fra 2003 fungerer med 2007, men det blir noe krøll når en har inne 2 versjoner av f.eks Word

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Hvordan fikk du ordboka fra 2003 til å fungere med 2007? Har du begge installert så funket det automatisk? I tilfelle, vet du om noen måte å få norsk ordbok på Engelsk Office 2007?

Har prøvd Proofing Tool til 2003, men funka ikke.

7700343[/snapback]

 

Nei jeg la inn office 2007 først, og deretter word 2003. Fikk aldri word 2007 beta 2 til å fungere stabilt på min maskin. Det er mulig de har endret det i RTM versjonen av 2007, slik at det ikke går lenger.

Lenke til kommentar

Jeg, installerte:

 

Microsoft Office 2003 Pro ENG (Full installasjon med FrontPage, Visio og alt)

Proofing Tools 2003

 

Oppdaterte det

 

Også installerte jeg Microsoft Office 2007

 

Da virker alt som det skal, har ikke dobbelt opp på PC-en, fordi Office 2007 oppdaterer 2003.. Og bare overfører blant annet Norsk Stavekontroll, problemet er at den ikke akkurat fungerer så utrolig bra.. Men den er der hvert fall..

 

Min Office 2007 mangler ting som Visio, FrontPage og sånt, dermed syntes jeg det er utrolig praktisk at 2003 utgavene av de programmene faktisk blir liggende igjen, så jeg kan bruke de..

 

Noen som vet når Visio og FrontPage ogsånt kommer i 2007 utgave?

Lenke til kommentar
OK, men det er avhengig av at du har begge versjonene av Word installert samtidig?

7705125[/snapback]

 

hmm, jeg har hvert fall ikke dobbelt.. 2007 installeringen bare oppdaterte for eksempel Word 2003.. Så nå har jeg kun Word 2007, med norsk stavekontroll osv..

 

Det fungerer fint, og uavhenging av rekkefølge... Men du må ha startet word 2003 en gang så den får configurert seg... Når man da starter 2007 vil den configurere seg og hente inn ordbøkerne og andre instillinger fra 2003.

7702375[/snapback]

 

Det var på ingen måte tilfelle hos meg, men kanskje derfor stavekontrollen ikke fungerer helt på topp.. Den er der, men noen autokorrektur, eller ord forslag er det dårlig med.. Bare rød streker under det som er skrevet feil

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja, nå har jeg fått brukt den norske Enterprise versjonen en ukes tid, og jeg må si meg fornøyd.

 

Tar litt tid å venne seg til brukergrensesnittet, og den lagrer i et format Office XP/2003 ikke kjenner igjen. Passer derfor å lagre i det formatet som default.

 

De fleste tilleggsprogrammer er i kjent office stil, så endringene kommer best til syne i Word og Excel.

 

Forskjellen på de ulike Office versjonene ser du f.eks. her:

http://office.microsoft.com/en-us/products...1635841033.aspx

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...