albions Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Hei, fikk nett opp instalert ein prøver verisjon av Windows Vista. Men nå sliter eg med å finne kompitable drivere til bland annent mitt trådløse nettverk og Hovedkort. Noen som vet hvor eg kan finne dette. Har eit MSI nForce4 HK og TRENDnet trådløs ruter
Pey'J Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Har samme chipset på mitt HK, og jeg bruker beta-driverne på nvidia.com (jeg trengte kun lyd-driver). Disse må installeres manuelt via Device Manager. Du trenger ikke driver til din trådløse ruter, men hvis du mener trådløst nettverkskort, så sjekk produsentens hjemmeside. Har du mulighet for å koble til nett med kabel, så prøv det først. Det ligger mange drivere på Windows Update som lastes ned automatisk. Lykke til!
albions Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Skrevet 30. desember 2006 Har samme chipset på mitt HK, og jeg bruker beta-driverne på nvidia.com (jeg trengte kun lyd-driver). Disse må installeres manuelt via Device Manager. Du trenger ikke driver til din trådløse ruter, men hvis du mener trådløst nettverkskort, så sjekk produsentens hjemmeside. Har du mulighet for å koble til nett med kabel, så prøv det først. Det ligger mange drivere på Windows Update som lastes ned automatisk. Lykke til! 7603846[/snapback] Hei, har funnet de fleste driverene. Men eg mangler drivere til "netverkskontrollere" eller hva det no står. Ligger det i nForce4 driveren eller i driverene til mitt trådløse kort ?
~~Undertaker~~ Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Jeg har ASUS K8V SE DELUXE ( AMD sokkel 754) og sliter med å finne drivere til nettverkskortet som er integrert. Finner bare XP drivere overalt og dem er det ikke mulig å installere.... Og så kan jeg heller ikke koble opp å laste ned windows update uten å ha tilgang til internett så sitter her på møkkamaskin på universitetet å prøver å bla gjennom hele world wide web uten flaks. Noen som vet om noen drivere til et hvilket som helst nettkort produsent som ikke er kresne på hvilken OS de installeres på? Har gjort dette før... Installert 98 drivere på XP maskin og det fungerte flott.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå