Gå til innhold

Garry's mod - Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ca. litt interesse ja. Det som kanskje er litt dumt er at jeg helst ikke vil ha den på 24/7 for den bråker noe mer enn jeg ønsker og jeg har ikke flytta ut hjemmerfra ennå :p men for de fleste bør ikke dette være et problem for jeg er oppe ganske lenge om kveldene.

Oppetid kan jeg tenke meg blir rundt 1200 til 2-4 på natta.

 

Og et lite spørsmål; jeg må ikke kjøpe enda en kopi av spillet for dette, vil helst ha det gratis ;)

 

Og alle de rare tingene dere snakker om, Wire Og PHX. Jeg aner ikke hva der men om dere gir meg link kan det sikkert addes :)

Lenke til kommentar

Skal sende deg link til Phx når FP er oppe igjen. Den nyeste versjonen av Wire må du bruke svn for å få tak i. Jeg skal se om jeg kan få laget en .bat.

 

I tillegg bør du ha en "prop protector" pluss litt andre ting. Hvis du vil kan jeg hjelpe deg med Lua o.l.

Endret av itsmebth
Lenke til kommentar

Ok jeg kan veldig lite om hvilke mods som gjør hva og slikt men disse skal altså være med:

Wire

PHX

Vehicle All in One

Gmod Plus

Prop cannons

Og muligens en "prop protector"

 

Om en kunne sendt en PM med link til alle disse en gang sånn at jeg har det ett sted ville det vært fint, jeg fant nemlig ikke mye ved bruk av Google og vil helst skaffe riktige ting :)

 

Men hvor finnes det en gmod dedicated-server-program-sak? om det finnes selvfølgelig. Eller er det slik at man kan logge inn på Steam-kontoen med to PCer samtig og da kjøre to Gmods også (den ene som server) trenger litt info om dette.

 

Ellers skal jeg jobbe litt med og få sving på PCen nå, litt bug med PSUen da den ikke passer helt i det gamle kabinettet mitt men jeg har fått det til tidligere. Jeg sier ifra når den er oppe og kjører, trenger sikkert litt mer hjelp da :)

Lenke til kommentar

Det eneste som irriterer meg med dette er at 10'ern koster =P Vel, 69kr er ikke akkuratt så mye men uannsett...

 

9'ern var vel så god og var ivertfall gratis =) =P

 

Ellers så var 10'ern ganske så mye mer nice ;) Digg og lage en fighting arena og plassere alle mulige npc'er oppi og se helvette brake løs når du tilfeldigviss legger så mange dynamitter nedi der til eksplosjonen blir med atom kraft! =D

Endret av Neon-light
Lenke til kommentar

hehe.. Det var akkurat det første jeg gjorde første gang jeg spilte det. Jeg hadde ikke noe imot å betale noen slanter for gmod.. Jeg kjøpte CS:Source med det samme, men tviler på at jeg kommer til å spille det så veldig mye. Uansett så hadde jeg ikke noe spill med source, så jeg måtte egentlig kjøpe det. Men det var jo helt greit å handle gjennom steam. Men jeg har hørt mange rykter om hacka accounts å greier..

Lenke til kommentar

Til alle dere garrys mod fans. Det kommer en garrys mod film på 140 min. :)

 

WAR OF THE SERVERS

 

On 2007, The Gmod servers go to war, from PHWOnline And RS Films comes "War of the Servers", Directed by Robert Stoneman and starring voices from Chris Duggan (PHWRadio DJ), Robert Stoneman (PHWRadio DJ and Slapdash 1 and 2), Richard Biosvert (Slapdash 1 and 2), David Zimmerman (PHW Comic Maker), Nick Bertke, Jordan Brindle and Ben Stoneman. Based on the musical "Jeff Wayne's musical of War of the Worlds" This action/parody adventure follows one players story to get to his friends before the servers crash.

 

Robert Stoneman is Steinmann, a player who enjoys G-mod server life, building, creating, and having fun with other player's. Being a part of the PHW community, he has met alot of friends online playing in Gmod servers from role play to LUA gamed servers. But on one late day on MJ's serious builders only server, the server beings to lag, he finds out it's not just the server he is in... Its everywhere... and the lag spikes are coming from the new players; GMod 9.0.4 Servers... Moments later during the game, Steinmann and the other players notice a mess of contraptions in the middle of the map, when strangely fog appears. Players gather around this mess and what is seen and what arises from that mess...will change the servers forever. Before anyone can react, it removes everything in sight. An ordinary server game has suddenly become the most extraordinary event of gmod - the first strike in a catastrophic mingebag attack on every gmod server.

 

Steinmann rushes back to his contraption, where later on he meets a server admin (Ben Stoneman) it will embark them on a journey that will take them Across the destroyed servers of role play and general servers all effected by this merciless new enemy, where they become caught in the Desperate tide of players fleeing servers.

 

But no matter were they run, there is no safety, no refuge only Steinmann's unconquerable will to get to his friends and not let the new players crash him or the servers... Will he make it time before the servers crash...

 

"War of the Servers" is available for download 2007

 

 

 

Mer info på www.waroftheservers.com

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...