Gå til innhold

Garry's mod - Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er sant at de tar penger hele tiden. Hvorfor tror du de har klart seg så bra? De tømmer kontoen til folk for penger.

 

:roll:

7858976[/snapback]

jaja, men sånn seriøst det der hjelper ikke :p

 

jeg har Googla som en idiot her nå og begynner og lure på om de faktisk er Verified By Visa :hmm: men jeg trenger solid proof her, kan ikke leve med 9'ern lengere nå :(

 

jeg skulle vært kjappere med og fått meg visa-kort nå ja, ikke tenkt over hvor viktig det er før nå.

Endret av Mitjmannen
Lenke til kommentar

Vet ikke om det hjelper så veldig, men her er et lite utdrag fra wikipedia.

Steam purchases are made through the client software, with an encrypted connection. To date all transactions finish in America, incurring an international payment charge with some banks, and similarly all prices are listed in USD rather than the user's local currency. Furthermore, tax is not applied to the quoted price until the very last stage of the purchase, after the user has entered their billing information.

 

Other caveats include:

 

    * Users are required to enter their billing details from scratch for each purchase, as Steam will not store them locally.

    * Due to Steam products' ephemeral nature and Steam's resultant susceptibility to fraud, billing details must be exact matches.[4]

    * Only one-off purchases are available: while all purchases are legally subscriptions, and while subscriptions are fully supported, no current consumer product or package offer either requires or accepts recurring payment.

    * "As with most software products", Steam does not provide refunds.[5]

    * If a credit card issues a chargeback, all of the user's accounts will be disabled until the matter can be resolved through the Support system.[6]

 

Today Steam accepts credit cards, "debit cards which bear the Visa or Mastercard logo",[7] PayPal,[8] and, unofficially, Visa Electron direct wire transfer.[9]

http://en.wikipedia.org/wiki/Steam_(content_delivery)

 

Så er jo Steam ganske så mye brukt rundt om i verden?

..Noen tall på hvor mange millioner vet jeg ikke, nok til at det er trygt ihvertfall.

Lenke til kommentar
Takker, har klart og overbevise nå. Vet ikke hvordan men det bryr med ikke heller :)

da er jeg også en lykklig eier av Gmod 10 :w00t:

 

Men en liten ting jeg lurer på; hvordan roterer man ting som holdes med den blå ''gunnern''?

7860465[/snapback]

Hold inne E og rør på musa tror jeg det var :)

 

Skal du få den fullstendig vannrett/loddrett så holder du inne venstre shift +e samt rører på musa, da får du bestemte vinkler som 45° 90° osv

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Takker, har klart og overbevise nå. Vet ikke hvordan men det bryr med ikke heller :)

da er jeg også en lykklig eier av Gmod 10 :w00t:

 

Men en liten ting jeg lurer på; hvordan roterer man ting som holdes med den blå ''gunnern''?

7860465[/snapback]

Hold inne E og rør på musa tror jeg det var :)

 

Skal du få den fullstendig vannrett/loddrett så holder du inne venstre shift +e samt rører på musa, da får du bestemte vinkler som 45° 90° osv

7861076[/snapback]

Oi takker, det der visste jeg faktisk ikke. Har alltid irritert meg hvor vanskelig det er å få ting rett :p

Lenke til kommentar

Om det er av interesse har jeg en PC stående som kanskje kan bruke til server, jeg brukte den som FEAR-server tidligere men pga. litt problemer og at det var litt for lite aktiveitet i forhold til norske brukere droppa jeg den.

er Gmod kult online?

Edit: om det skulle vært noe ville jeg helst hatt noe Diskusjon.no-only-greier. Ha passord på den og legge det ut her eller dele det ut på PM el.

 

Men jeg vil vite om det kan være en interesse for dette først :)

Endret av Mitjmannen
Lenke til kommentar

Jeg er i hvert fall interessert, men vet ikke om det er så mange andre som spiller her på forumet. Ser ut som de fleste driver med posering, men jeg liker bygging bedre. Du kan jo skrive ned en liste over hvem som er interessert? Klarer sikkert å fylle opp en server. Hvis du skal lage server må du ta med noen viktige mods, slik som:

Wire

PHX Final

Vehicle All in One

Gmod Plus

Prop cannons

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...