Gå til innhold

Garry's mod - Tråden

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han tenker vel på fysikk i HL:1 sine gjenstander. Ville vært rart om det ikke gikk ann å flytte på enkelte gjenstander synes du ikke?

Skrevet
Han tenker vel på fysikk i HL:1 sine gjenstander. Ville vært rart om det ikke gikk ann å flytte på enkelte gjenstander synes du ikke?

Trodde han mente animasjoner jeg.

Skrevet
Har du noen gang prøvd dette ut? Kan man ha de ulike tingene fra HL1 i bevegelse?

Hvis du bruker gjenstander fra Half-Life: Source så vil de fungere akkurat som gjenstander fra Half-Life 2.

Skrevet (endret)

Spørsmål: Nå som Left 4 Dead har blitt lansert, kan Gmod 10 bruke Left 4 Dead modeller på samme måte som alle de andre modellene, eller er dette spillet et unntak?

Endret av Romis
Skrevet
Besitter HLS. Mangler bare G-mod.

Så alt skal kunne overføres til G-mod automatisk? Ser ikke hvordan dette er mulig.

Og så da?

Bare drit i å prøve du hvis du tviler. Jeg gir faen.

Skrevet

Hvorfor så negativ LanSi? :ermm:

Som sagt tidligere så finner G-Mod filene automatisk. Filene fra andre spill leses bare av, er ikke noe som flyttes etc.

Skrevet

Har du mensen? :!:

Okey. Men ingen her har prøvd å leke seg med ting fra HLS? Kan ikke finne noe relevant på Youtube.

GMod laster modeller og ressurser fra seg selv og andre mods til source motoren. Den kan fint laste HL:S modeller, akkurat som den kan laste HL2 modeller. Alt sammen er samme grafikkmotor, alt er kompatibelt.

Skrevet (endret)
Spørsmål: Nå som Left 4 Dead har blitt lansert, kan Gmod 10 bruke Left 4 Dead modeller på samme måte som alle de andre modellene, eller er dette spillet et unntak?

Finnes en mod som gjør dette.. Men tror ikke det gjøres automatisk.. I alle fall ikke enda.

Endret av Gaarulf
Skrevet

Har du mensen? :!:

Nei, men jeg blir så jævlig provosert når folk bare ikke kan godta at det går ann men absolutt må fundere på det.

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...