Gå til innhold

Hjelp AllofMP3.com nede?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje dette er skyld i det?

7595783[/snapback]

 

 

Vel, men de er ikke dömt ennå, det skal en huske på. Og De HAR vunnet i retten tror det er 3 ganger tidligere. Så etter min tolkning så må russerne endre lovverket först, og det er neppe gjort nå i romjulen.

 

Noen tips på hvordan jeg kan få fatt i enten http://www.clickandbuy.com kort, eller

http://www.paysafecard.com/?

 

Er ikke mulig å fylle opp disse heller. Og jeg vet jeg har penger på kortet.

 

Trenger ny musikk nå, er helt desperat. Og dette tenkte jeg jeg skulle bruke resten av juleferien til. Kjöpe og lytte til ny musikk i super kvalitet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

hvorfor ikke kjøpe cd i butikk? Eller andre steder (på nettet) der de selger musikk (lovlig)?

 

Er det 165 billioner dollar? Eller er det 165 milliarder dollar?

Sikkert morsomt å bli saksøkt for så mye uansett :p

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar
hvorfor ikke kjøpe cd i butikk? Eller andre steder (på nettet) der de selger musikk (lovlig)?

 

Er det 165 billioner dollar? Eller er det 165 milliarder dollar?

Sikkert morsomt å bli saksøkt for så mye uansett :p

7595973[/snapback]

 

Nå er jeg ikke ute etter å diskutere hvorvidt tjenesten til Allofmp3.com er i strid med lovverket eller ikke. Har registrert at de har slått hollywood i retten 3 ganger tidligere og

dermed föler jeg at jeg har mitt på det törre når jeg handler der.

 

Itunes suger, der kan en ikke velge format selv, og det er desverre ofte slik.

 

På allofmp3.com kan en jo velge formatet helt selv, og jeg har derfor kjöpt endel musikk der tidligere. Det er jo også en fordel at musikken er rimelig der.

 

Har dere ikke noen tips å komme med så la heller väre å svar med etikk og moral og rett&galt og slikt. Er ikke det jeg er ute etter.

 

Hvordan kan jeg få belastet kortet mitt på en av partner sidene evt. kjöpt meg et gavekort på allofmp3.com?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...