Rescue me Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Jeg fikk headset m/mic i dag og lurer på hvilket program som er bra å bruke når jeg og noen kompiser skal kommunisere når vi spiller? Programmet MÅ være gratis.
Låvedør Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 du kan bruke skype eller ventrilo. de har jeg hørt masse bra om. bruker selv skype. veldig fornøyd!!
Hunterz Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Teamspeak er et veldig bra snakkeprogram Du finner det her...
Bilge^^ Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Ventrilo og Teamspeak er veldig gode snakke program, bruker selv ventrilo Blir ikke skype litt klurete til css o.l.? :S
-sparks- Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Ventrilo og Teamspeak: snakkeprogram til gaming skype: ring til folk gratis osv. er ikke sikker på hvordan det fungerer.
Complexity Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Skype er ganske så buggete når det gjelder snakking under spilling, bruk heller xFire, genialt, gratis, og bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå