Gå til innhold

Plage unger og Cs:s demo


Anbefalte innlegg

Hei folkens.Jeg hadde et par spørsmål her.

 

1.Jeg har en server som jeg spiller alltid på,det er lsa,men dessverre så her det er dritt unge som kaller seg for ZODIAC og driver her og sier masse dritt til meg,men det driter jeg langt i.Problemet er at når vi er på samme lag så må han alltid drive å skyte meg slik at jeg har lite liv og når jeg møter fienden så dør jeg fort,det er dritt iriterende.

 

Jeg hadde tenk å ta en demo av den dritt ungen og sendet til admins på LSA,men vet helt åsse nman gjør det og åssen du kan se den selv og hvordan sender du den til admins.Håper noen som kan hjelpe meg her.

 

2.

 

Når det er snakk om demo så lurer jeg på en ting.

 

Noen ganger for jeg til å ta demo,men når man skal se på den så går det rett og slett ikke.Jeg bruker til og meg skplayer ,men for alltid feilmeldinger som:Could not copy demo-file:Filnavnet,mappenavnet eller volumnavnesyntaksen er feil.

 

Det iriterer meg så hardt at det ikke går an!

 

Håper noen som kan hjelpe meg her.

Takk for hånd...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å ta opp en demo, så join server, gå i console,

her skriver du

record <navnet du vil kalle demoen>

så starter den å recorde det du ser på skjermen din...

For å stoppe å recorde så skriver du

stop

Når du vil se på demoen etterpå, så går du i console og skriver

playdemo <demonavn>

 

Håper det hjelper ;)

Lenke til kommentar
Må huske å få med Steam ID-en til han idioten. Hjelper lite bare med nick, de må banne ID-en hans (tror jrg ihvertfall), men er heller ikke sikker på hvordan ette gjøres.

7596997[/snapback]

 

Når du er i gamen med han idioten, så åpne console og skrive

status

så finner du nicket hans, og noterer ned steam id'en hans ;)

Lenke til kommentar

Har aldri spilt der, men jeg regner med at det er en "needadmin-funksjon" på serveren. Det er muligens det hvis det er en seriøs server.

 

Prøv å skriv: "!needadmin ZODIAC ødelegger spillet med tk/tf". Skriv noe i den duren, hvis de har funksjonene vil det mest sannsynlig komme en admin, så slipper du å mase med demo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...