BAF Striker Skrevet 23. november 2002 Skrevet 23. november 2002 Har problemer med ovenfornevne komponenter. Maskina krasjer ofte når jeg spiller (ikke alle spill vil starte heller). Kan det være noe galt med driveren til skjermkortet og BIOS-versjonen? ATI driver: 6.10.13.6166 BIOS-versjon: 1004 Passer denne bios versjonen til skjermkortet, evt hvilken versjon passer best? Hvordan endrer jeg BIOS-versjonen? Jeg har lastet ned BIOS-versjon 1010 men får ikke lagt den inn på de måtene de beskriver i håndboka til hovedkortet. Kan det ha noe å gjøre med at jeg kjører XP? I følge SYSTEK`ene på nabokontoret er det ikke DOS i XP!? Vil ikke forsøke å legge den inn igjen før jeg får svar på om den passer inn i oppsettet mitt. Venter spent på svar!!!
Raz Skrevet 23. november 2002 Skrevet 23. november 2002 Jeg kan ikke gi deg en løsning på problemet, men jeg kan si at det er ett generellt problem med kombinasjonen A7V8X og Radeon 9700/pro. Jeg anbefaler deg å stikke innom asusnetq for å se om det er kommet en løsning på problemet. Det er mange andre der som beskriver samme problem. http://www.asusnetq.com.tw/inside.asp?ptyp...ype=Motherboard
Biohazard Skrevet 23. november 2002 Skrevet 23. november 2002 Oppdater til den nyeste biosen og bruke de nyeste driverne til ATI. Jeg har det samme systemet og det ble bedre ved å gjøre det.
Boralis Skrevet 23. november 2002 Skrevet 23. november 2002 Tror ikke det er noe galt med drivern til ati kortet, men du kan jo prøve med vers 6.10.13.6193. Problemet ditt er heller hk da de fleste har prob med disse.Hadde selv et asus p4g8x som jeg måtte sende tilbake pga usabilitet.
fa2001 Skrevet 5. januar 2003 Skrevet 5. januar 2003 for å oppdatere BIOS kan du enten installere AsusUpdate fra cd'n som fulgte med, eller ha biosen på en diskett og holde Alt-F2 (hvis jeg husker riktig) når du booter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå