Gå til innhold

Marvel - Ultimate Alliance (Wii)


BåGan

Anbefalte innlegg

Noen som har testet dette til Wii? Som kan fortelle om sin opplevelse av dette? Er det verdt 550,-?

 

Var innom Elkjøp idag og tenkte jeg sku ha meg dette, men så fikk jeg vondt i hjertet da jeg så at det kostet 550,-. Spillpriser i Norge er skummelt :[ Jeg som trodde Wii-spill egentlig skulle være "billig".

 

 

Så, jeg tenkte jeg ikke skulle bruke såpass mye penger på et 'mediocre'-spill, men vil høre av noen som har prøvd det om det er artig og kult. Har lest at det har fått sånn passe bra omtale til Wii, men det er visst litt klumsete kontroller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://wii.ign.com/articles/748/748762p1.html

 

Fikk 6,5 av IGN, det pussige er at de andre konsollene til MS og Sony fikk i snitt over 7, mens Nintendo fikk dårlig karakter.

 

Som f.eks gameplayet på PC skrev de:

 

Addictive button-mashing mixed with some God of War-style boss battles. The puzzles and level design are tired, but that does little to detract from the joy of cracking Skrulls.

 

Mens på Wii, på samme punkt skrev de:

 

The Wii motion itself is decent, though it doesn’t really add to the game very much, and game shows almost no evolution from previous games. Flick a switch, chase a waypoint, kill some guys.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...