Gå til innhold

Trenger litt iTunes hjelp jeg;P

Sewero

Anbefalte innlegg

Skrevet

installerte iTunes idag siden jeg kjøpte iPod og jeg forstår ikke programmet i det heeeeele tatt :dontgetit:

Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg legger inn musikk, lager playlist, sletter musikk og diverse andre nyttige ting så ville jeg vært takknemlig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du legg til musikk i biblioteket ved å gå til Fil --> Legg til fil i bibliotek/Legg til mappe i bibliotek. Om all musikken ligg i same mappe, vel berre den. For å lage speleliste ser du heilt øvst på Filmenyen: Legg til spilleliste. Når du kopler til iPoden vil den kome opp i menyen på venstre sida. For å overføre musikk trur eg det berre er å høgreklikke på ein låt/fleire låtar (merk fleire om gongen med Ctrl og/eller Shift) og velge Legg til spilleliste --> [namnet på iPoden].

Skrevet
Du legg til musikk i biblioteket ved å gå til Fil --> Legg til fil i bibliotek/Legg til mappe i bibliotek. Om all musikken ligg i same mappe, vel berre den. For å lage speleliste ser du heilt øvst på Filmenyen: Legg til spilleliste. Når du kopler til iPoden vil den kome opp i menyen på venstre sida. For å overføre musikk trur eg det berre er å høgreklikke på ein låt/fleire låtar (merk fleire om gongen med Ctrl og/eller Shift) og velge Legg til spilleliste --> [namnet på iPoden].

7582644[/snapback]

hæ!? :dontgetit:

Skrevet (endret)

jeg forstod ikke noe av det du sa :dontgetit:

helt sykt at noen kan lage ett slikt program som skal være sååååååå "Lett" :ermm:

Incanus: tror du har en annen versjon av iTunes enn meg siden min ser ikke sånn ut

Endret av Narkan
Skrevet (endret)

Programmet er ikkje spesielt vanskeleg. Sjå på biletet eg la med, der er mesteparten av det er sa. Sjå og på linken toretors gav, for videoar som viser det meste du treng å vite.

Redigert: Eg har nyaste versjon, trur det er 7.0.2. Den ser ikkje akkurat ut som standard, då eg har fjerna vising av Music Store og noko anna, og har valgt å vise dei listene over artist og sjanger øvst, men filmenyen vil no vere der uansett, og det er nesten berre den eg har snakka om...

Endret av incanus
Skrevet

fant de nå, men jeg forstod ikke noe siden hu bruker en heeeelt annen versjon enn det jeg bruker:S men samma kan det være...får dra på elkjøp imorra eller noe og bytta iPoden mot noe lettere

Skrevet

:O jeg har fått endelig lagt inn musikk i iTunes etter masse slit og banning, neste problem er å få musikk over til iPoden, hvordan gjør jeg det?kan gjerne gjøre som incanus og poste bilde :innocent:

Skrevet
du kobler til iPoden så du ser at den er på menyen til venstre. Så drar du en sang fra biblioteket(der hvor alle sangene er) og over til iPoden. Bare dra og slipp.

7582931[/snapback]

har prøvd det og det funka ikke:S

Skrevet
ja den er kobla til ellers kunne jeg jo ikke prøvd dra og slipp metoden

7582968[/snapback]

det er vel den eneste måten man kan gjøre det. Det går ganske fort og overføre en sang. Så kan hende den er der? men hvsi du ikke får til det, så får du nok aldri musikk på den.

Skrevet
ja den er kobla til ellers kunne jeg jo ikke prøvd dra og slipp metoden

7582968[/snapback]

det er vel den eneste måten man kan gjøre det. Det går ganske fort og overføre en sang. Så kan hende den er der? men hvsi du ikke får til det, så får du nok aldri musikk på den.

7582990[/snapback]

onkelen min fikk det til tidligere idag på en annen pc men så dro jeg hjem og installerte iTunes og her funker det ikke:S

Skrevet
Systera mi fekk ein Shuffle til jul, og der kunne ein høgreklikke på låtar og velge Legg til i spilleliste --> iPod.

7583015[/snapback]

står ikke noe sånt hos meg:S

Skrevet
onkelen min fikk det til tidligere idag på en annen pc men så dro jeg hjem og installerte iTunes og her funker det ikke:S
Opplevde liknande problem her. På mi maskin fekk eg berre feilmeldingar, men på ei annan maskin fungerte det fint.
står ikke noe sånt hos meg:S
Stod ikkje berre iPod, men namnet du gav iPoden når du kopla den til, det same som står i feltet til venstre. Om det ikkje er der, er det kanskje forskjell frå modell til modell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...