Gå til innhold

spm. om xbox live vision


lonnj89

Anbefalte innlegg

Fikk kameraet til jul og tenkte jeg skulle få det på pcn, setter i usb-porten og det kommer frem at ny maskinvare er funnet osv. søker etter driver, men finner ingen ting, det står manualen at man skal søke på nett men det kan ikke jeg sette på!

hva gjør jeg galt?

 

Trenger hjelp nå :cry:

 

har xp service pack 2.

Endret av mX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk kameraet til jul og tenkte jeg skulle få det på pcn, setter i usb-porten og det kommer frem at ny maskinvare er funnet osv. søker etter driver, men finner ingen ting, det står manualen at man skal søke på nett men det kan ikke jeg sette på!

hva gjør jeg galt?

 

Trenger hjelp nå :cry:

 

har xp service pack 2.

7582558[/snapback]

 

 

jeg hvet ikke jeg! følgte det ikke med noe cd? kan jo kansje sende mail til selvskapet og spøre?

Lenke til kommentar

Hm, du har ikke skrudd av noen automatiske oppdateringer på ny maskinvare eller noe sånt i windows ettersom du ikke får valget med å søke på internet?

 

 

EDIT: Tok en rask google, se om det her hjelper for deg!

link

Plugged it in, it was installed as Microsoft yada yada yada yada and there are no drivers, you tried to get them from windows update and nothing happens.

 

Ok, go to update the driver and say that you will choose the driver yourself.  I had an option of choosing USB Composite Device so I did just because I was ready to donate my left pinky toe to get this working.  It installed it and gave me the Microsoft Security thing and everything and then I went into My Computer and there it was, "USB Video Device" and it works.

Endret av Drunk In Public
Lenke til kommentar

Det er bare det at jeg får kontakt med kameraet på min datamaskin, under skannere/kamraer----der er det USB-videoenhet og jeg får frem bilde, men klarer ikke å få det på msn, eller noe annent!

og driveren blir ikke innstalert ordentlig!

 

Noen som har noen råd?

Endret av mX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...