Gå til innhold

Logitech Cordless Desktop S510 - Hjelp


jaco

Anbefalte innlegg

Hei, fikk et nytt trådløst tastatur til Jul. Jeg har veldig lite peiling innen for trådløse enheter. Derfor har jeg et par spørsmål.

 

Når jeg skal skrive så virker det som bokstavene ikke henger helt med. Kommer en liten form for delay, serlig når jeg skriver fort. Da kan bokstavene hakke bortover.

 

Er dette en feil i windows? eller er det rett å slett selve tastaturet?

 

Logitech Cordless Desktop S510

 

Dette er tastaturet hvertfall.

 

 

Thomas :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann.

 

Har selv Logitech Ultrax Keybord, og merker også at hvis jeg skriver litt for fort, ja da blir det gæle. mange bokstaver som hopper rundt og enkelte den ikke eigang registrerer. Nå har det seg sånn at jeg er komfortabel med og ikke skrive altfor fort, og da funker det som regel fett med trådløst for meg.. til gaming er det ganske bra vil jeg si.. Tror egentlig at den ikke mottar alle trykkene, og at hvis du skriver for fort vil den ike merke forskjell på om a eller b kom først..

 

Men så kommer jeg med et spm da.. Noen som vet om det er mulig og få tak i Logitech UltraX Keyboard enda? Kjøpte det på elkjøp for 250 kr for et halvt år siden, og da var det limited edition.. Er så glad i dette tastaturet mitt nå, og kan virkelig ikke fordra og skrive på andre tastaturer. Dette har ''lapptopp'' knapper, altså små tynne knapper...

 

Ble veldig OT den der, men shit heller..

 

Håper iallefall du fikk svar på det du lurte på da! ;)

Endret av Stian Kolrud
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...