Gå til innhold

Hjernedøde spill-distributører regjerer!


Anbefalte innlegg

Her sitter jeg og får lyst å spille F.E.A.R. Det er midt i romjulen, og jeg vil gjerne spille NÅ. Så jeg søker rundt på nett for å finne et sted hvor jeg kan rive opp Visa kortet, betale og få det hele overstådt, og så kunne LASTE NED SPILLET OG SPILLE NÅ...men neida, muligheten er der, JA, men jeg får beskjed om at jeg bor på feil plass på kloden, så jeg får desverre ikke kjøpe og laste ned spillet direkte. Jeg bor visst på en plass i verden hvor man skal være forbannet nødt til å sitte å vente på POSTEN, man skal altså være nødt til å betale for en FYSISK DVD, og sitte her og vente på at dustene skal "shippe" seg ferdig før man får spille.

 

Fy faen....

 

Faen ikke å undre seg over at det distribueres piratversjoner.

 

Noen som har en piratversjon av F.E.A.R jeg kan laste ned NÅ??

Endret av RogerM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg betaler da gjerne for et spill jeg ønsker å spille, men når dustene er så innihælvete hjernedøde at de kun tillater direkte download i begrensede områder av verden, ja da blir jeg forbannet. De eier jo faen ikke forretningssans. Her sitter jeg klar til å lappe opp VISA-KORTET, og så får jeg beskjed om at mine penger ikke er gode nok til å få en direkte download, jeg må bestille PÅ POSTEN, ....SATAN I HÆLVETE for noen duster!!

 

Please folkens, jeg driter i om det er lovbrudd, hvis noen av dere kan hjelpe med en link til en piratkopi, så er det verdt det, om ikke annet for å gi dustene en lekse.

Lenke til kommentar
Please folkens, jeg driter i om det er lovbrudd, hvis noen av dere kan hjelpe med en link til en piratkopi, så er det verdt det, om ikke annet for å gi dustene en lekse.

7576135[/snapback]

Du får ikkje hjelp til dette på forumet. Det er ikkje lenge til butikkane opnar igjen. Inntil den tid kan eg anbefale demoen til spelet og utvidingspakka, samt FEAR Combat som er gratis (multiplayer delen til FEAR). :)

 

Er det nokon som veit om ein lovleg plass trådstartar kan kjøpe og laste ned spelet på Internett (må vere tilgjengeleg i Noreg), send meg ei melding så skal eg legge det til i denne tråden.

 

 

PsychoDevil98 stiller opp og byr på følgjande link: http://www.direct2drive.com/304/product/Bu...E.A.R.-Download

Takk skal du ha. :)

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...