Thomas_M Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Hei. Håper Emne Tittelen ble bra nok,vis ikke skal jeg endre den assa. Noen som vet om et rolllespill(kan det kalles det?) ala Magic The Gathering til pc? jeg har aldri helt falt for sånne spill som morrowind å alt det der,det er kjempe bra spill osv assa,men jeg blir så jævlig fort lei av å løpe 10000vis av mil for å gjør en quest. Men liker å spille Magic irl da,hakke spillt på lenge pga at inen vil spille sammen med meg Men finnes den noen sånne spill til pc?noen som vet om noe? Takker for alle forslag på forhånd,bare kom med en hau med forslag til meg
SilverCRX Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Prøvd Magic Online? http://www.wizards.com/default.asp?x=magic/magiconline
Thomas_M Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Skrevet 25. desember 2006 Skal sjekke ut Magic Online nå... Noen fler forslag?
Jext Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Vel, det finnes jo et eldre MTG spill på PC, men synes jeg husker at det ikke var særlig bra. Om du søker etter "Apprentice" på google derimot, finner du et gratis program som kan brukes til å spille magic direkte mot andre over internett. Personer å spille med kan du f.eks finne på IRC, på MTG kanaler der. Det som er så flott med dette programmet er at det er helt fritt og åpent, dvs alt er mulig. Man er nødt til å følge med på hva motstanderen gjør for å se at de ikke jukser etc, siden det ikke "sitter fast" i noen rammer bortsett fra rekken på turer etc.
Thomas_M Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Skrevet 26. desember 2006 Takker. Skal sjekkes ut nå. Men det trenger ikke bare å være Magic da,kom med forslag til andre spill å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå