Gå til innhold

Backup i Outlook


harrall

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å formatere PCen min nå. Har kopiert alt jeg vil ta vare på over på en ekstern harddisk, foruten én ting; alt i Outlook. Jeg bruker Outlook daglig (kalender, avtaler, kontakter, osv.) og vil gjerne ta vare på all denne informasjonen, samt alle e-postene. Hvordan kan man ta backup av alt på Outlook? Eventuelt; hvor på maskinen er alt dette lagret?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, hvis du går på fil----importer,eksporter velger eksporter til fil pst fil, velger hvor du så vil legge den filen hen så får du med deg alle mailer,kontakter etc. Ellers så ligger disse opplysningene i en fil som heter outlook.pst på din maskin slik som dette:

C:\Documents and Settings\brukernavn\Programdata\Microsoft\Outlook

 

Da kan du også kopiere den filen hvis du vil det, så starter du outlook når du er ferdig med å sette den opp, velger import,eksporter så importerer du det tok vare på

Lenke til kommentar

Jeg har skrevet det før her flere ganger at denne fremgangsmåten ikke særlig klok i og med at det er en lang rekke informasjon du ikke får med. Men selv i artiklene på hw.no blir det ikke rettet, forstå det den som kan.

 

Den beste metoden er rett og slett å ta en kopi av pst-fila og så åpne den fra Fil-menyen i Outlook når du har satt opp maskinen på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...