Gå til innhold

Portrett av min søster

Snodre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, tok et bilde på julekvelden. Funker dette? Ris og ros velkommen.

portrettvildelowcc8.th.jpg

Skjønner ikke helt hvorfor men det ble kaldere på web enn på disken. Noen som vet hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hele ansiktet hennes hadde vørt i fokus ville jeg nok likt det bedre.

Pluss at det var litt dårlig lys, og veldig rar greie i bakgrunnen der (hele bakgrunnen er ikke mørk, bare litt av den.

Skrevet
Hvis hele ansiktet hennes hadde vørt i fokus ville jeg nok likt det bedre.

Pluss at det var litt dårlig lys, og veldig rar greie i bakgrunnen der (hele bakgrunnen er ikke mørk, bare litt av den.

7574877[/snapback]

Mener du skulderen hennes? :p

Skrevet

Det var meningen at ikke hele ansiktet skulle være i fokus, men øynene.

Dårlig lys kan du si ja. Men tingen er at jeg liker når det er lit mørkt. Så det får være en smaksak. ;)

Bakgrunnen er skuldra, håret og kjolen.

Skrevet

Jeg likte det. God utnyttelse av dof.

Det jeg ikke likte med det var at det blir litt for hardt lys i panna og venstre side av ansiktet blir litt mørkt. Ellers er det fin øyekontakt og et godt smil.

(Bakgrunnen synes jeg ikke blir noe forstyrrende.)

Skrevet

Syns man burde ha fjernet skulderen og armen på høyresiden av bildet, for det ødelegger mye og skaper et felt som tiltrekker seg oppmerksomhet, og slik ødelegger for hovedmotivet. Hovedmotivet burde vært helt i fokus, og vinklingen her gjør at halsen ser veldig rar ut. Føler at dette bildet er blitt tatt utallige ganger tidligere og at det på en måte ikke ligger noe nytt og innovativt i det, og det er litt trist, så dette bildet fungerer dessverre ikke helt for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...