Gå til innhold

Hva gir du bort til jul?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Axby2kEH
Skrevet (endret)

Mamma fikk Friis veske

Pappa fikk den nyeste Staalesen boken

Bror fikk 101 things to do before you´re old and boring (bok) og en stripete hettejakke fra H&M

Mormor og morfar fikk hudpleieprodukter fra apoteket

Bestemor fikk vannkoker

Kusine fikk undertøyssett og en lipgloss

Petronius fikk Seinfeld Sesong 1+2 (maraton en dag plz)

En annen venninne får også undertøyssett + sminkepung fra Accesorize og lipgloss

Bestekompisen fikk Police Squad (ditto)

Aslak fikk en Beatles Abbey Road skulderveske og 101 things to do before you die (+ en ekstra gave han får neste gang vi sees)

Er fornøyd med min egen innsats på gavefronten i år ja :)

Endret av Slettet-Axby2kEH
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mørkegrønn DDR-Kirby til ;P

7573340[/snapback]

Takk for den, du! Kunne ikke gjette noe annet enn Kirby! :!:

Gleden var stor ved å gi alle Kirbyene. :)

Så det var derfor du var så optatt med å sy Kirbyer da jeg snakka med deg for en stund siden? :p

Skrevet
Eh... ingenting :p

Forresten... det er litt komisk at denne tråden er så mye mindre enn "Hva fikk du til jul?"-tråden. :D

7572178[/snapback]

Det er nok en del i alderen 12-15/16 som ikke gir vekk gaver, men gjerne får foreldre til å kjøpe til søsken og ellers har avtaler om å ikke kjøpe til venner. Det er sjeldent folk i denne alderen har penger å bruke på gaver, så det er forståelig. Personlig brukte jeg mer i år enn jeg pleier, og er fornøyd med det. Gøyere å gi.

7572216[/snapback]

Gøyere at andre fikser for deg.

Skrevet

Damn, var gavmild i år, hvertfall med de kun 4 pakkene jeg gav bort. Liker ikke å svare på slik tråder egentlig, men what teh heck.

Dama: Acne Jeans (passa bra i størrelsen, men ikke helt max passform. Like så greit, hun la på 900kr og kjøpte et par Tsubi jeans, som BTW er mye kulere).

Pappa: Steikepanne med hel bunn til induksjonsovn (bytta, da kantene var litt høye, og kunne skape litt vanskeligheter ved steking av div. mat. Men, han var i alle fall glad for tanken, da han trengte stekepanne).

Mamma: 50min aromaterapi (veldig fornøyd)

Bror: 200kr+Daim sjokkis (Skulle egentlig være 500kr, da han skyldte meg 300kr, men han sa han ikke kunne ta imot så mye).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...