DJViking Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Jeg har tidligere brukt Nero til brenning, men har lest endel at flere synes den nye Easy Media Creator 9 er bedre enn Nero 7. Noen som har synspunkter å dele om disse 2?
propers404 Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Har nero selv og er ganske fornøyd med det. Raskt med brenning og fint design. Eneste dumme med det programmet er at det er umulig å oppdatere. Har ikke hørt så mye om det andre programmet. Jeg hadde gått for nero.
Bone Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Støtter oppunder sistemann her.. Bruker selv Nero og er vel fornøyd med det, og Easy Media Creator vet jeg ikke om jeg har hørt om en gang.. Eneste "problemet" jeg har er DVD-R filmer som jeg laster ned og brenner ut, og selv om jeg brenner på "halv-speed", så hender det plata ikke leser så godt.. men, om det er Nero, eller "noen andre" sin skyld, vet jeg ikke... Uansett er ikke det noe jeg har tenkt å spørre etter hjelp om her.. Men.. igjen; Liker veldig godt Nero og fint design!
holvik Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Støtter oppunder sistemann her.. Bruker selv Nero og er vel fornøyd med det, og Easy Media Creator vet jeg ikke om jeg har hørt om en gang.. Eneste "problemet" jeg har er DVD-R filmer som jeg laster ned og brenner ut, og selv om jeg brenner på "halv-speed", så hender det plata ikke leser så godt.. men, om det er Nero, eller "noen andre" sin skyld, vet jeg ikke... Uansett er ikke det noe jeg har tenkt å spørre etter hjelp om her.. Men.. igjen; Liker veldig godt Nero og fint design! 7569155[/snapback] Tviler på at det er Nero som er problemet. Bruker du kvalitets plater ,f.eks Taiyo Yuden, tipper jeg att lese problemet ditt forsvinner.
Lukilock Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 har brukt den sist nevnte en del, og der har jeg hatt en del brenne feil. Men i Nero har jeg så langt ikke hatt noe feil.
wil Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 (endret) Hei. Spørs alt etter hvilken Nero versjon du bruker det da. Selv har jeg ikke så god erfaring med Nero 7 serien, så jeg holder meg til Nero 6.6.0.16 og 6.6.0.18, men i dag så installerte jeg faktisk Nero 7.5.9.0 i XP`en min. Om den er bra til å brenne med vet jeg sannelig ikke for jeg har ikke prøvd enda. Værste med Nero 7 er at mølet du får med om du tar standard installasjon av den. Slik er heldigvis ikke Nero 6.6.x Easy Media Creator har jeg hørt om, men husker ikke om jeg har prøvd den. Endret 24. desember 2006 av wil
shabador Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 (endret) Om du bare er ute etter basis funksjoner kan jeg anbefale deg å prøve ut CDBurnerXP Pro som er freeware: http://www.cdburnerxp.se Skal vistnok komme en ny beta versjon om noen dager som gjør CDBurnerXP Pro til et enda mer basis produkt med kun fokus på nettopp brenning: Most pieces are back and CDBurnerXP Pro development making progress, the program is totally rewritten and will support for UNICODE, writing DVD-Video images, ISO-file editing and much more. We have removed the ripper and tag editor and just concentrating on the burning of discs. The first discs has been burned and the testing has started. Hopefully we will release a early beta version at the end of this year =). At least I want to thanks all donators that have helped the progress of the application. Endret 24. desember 2006 av shabador
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå