Gå til innhold

MinSide er no forbanna dritt!


erlend øye

Anbefalte innlegg

Beklager useriøs ordbruk, er bare veldig frustrert, men dette er likefult en viktig hendvendelse, håper på gladmelding om at serverne dems er fiksa e.l.

 

(For det første, behersker selv engelsk veldig bra, men bare lurer, hvorfor heter det og hvorfor den vekslingen mellom MyPage/MinSide mens du er inne på sida? Hvorfor står alt plutselig på engelsk?)

 

Om dere ikke har svar på det, så er det det her jeg egentlig lurer på:

 

Har et pinlig problem, tør derfor ikke spørre mamma hvem som er fastlegen min. Hun vet adresse og kontor, men jeg tør ikke si at jeg trenger å gå til legen, for ho er en sladrekjerring uten like og liker å grave. Derfor trenger jeg å vite hvem det er, og det skal jo forsåvidt være mulig på en konfindensiell og grei måte, vba. MinSide -> "Min Familiedoktor".

 

Men når jeg går inn på linken jeg så sårt trenger, kommer det ERROR. Uffatelig iriterende, hva i all verden skjer med det? HAR IKKE TID Å RINGE RUNDT, ALLE SIER JO BARE SPYDIG "MEN DET KAN DA IKKE JEG FORTELLE DEG, DET ER KONFIDENSIELT MELLOM DEG Å LEGEN DIN." (Jaha, ja. Men fortel meg HVEM som kan fortelle meg det da, om du og den jævla sekretærautoriteten din ikke strekker til.... Jheeez.... Begynner faen meg å haste nå ass.)

 

Så seriøst, NOEN SOM VET NO??

Endret av erlend øye
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...