Gå til innhold

hvilke klasser gjør mest damage?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hahaha, ler meg skakk mongo grønn.

Det er en TAPT diskusjon og si at paladins er en GOD dps class.

7570333[/snapback]

Hvis en paladin blir spillt riktig, kan den konkurrere høyt..

Skrevet

7570333[/snapback]

7570359[/snapback]

for hvor lenge PvE-messig?

Skrevet

7570333[/snapback]

7570359[/snapback]

for hvor lenge PvE-messig?

7570400[/snapback]

Lenge..

Skrevet
Kan dere ikke bare gi opp?

Alt kommer ann på situasjonen. Noen ganger er DEN klassen best, andre ganger DEN.

Så er det selvsagt noen klasser som aldri er best, men det er er annen diskusjon :p

7565496[/snapback]

Indeed. Det er situasjonsbasert.

Skrevet

Grunnen til at mange paladins har "lav" dps er jo nettopp fordi de aldri får noe gear! Det er ikke så jævlig lett og dominere DPS metere med +healing. Jeg hadde flaks og kom meg inn i en guild uten prio system, så jeg har quick strike ring og annent snaks. Og DPSen er merkbar, tro meg...

Skrevet
Grunnen til at mange paladins har "lav" dps er jo nettopp fordi de aldri får noe gear! Det er ikke så jævlig lett og dominere DPS metere med +healing. Jeg hadde flaks og kom meg inn i en guild uten prio system, så jeg har quick strike ring og annent snaks. Og DPSen er merkbar, tro meg...

7571063[/snapback]

The man speaks the fact!

Skrevet
Og som jeg sa allerede i første post så kommer vi ingen vei her.  :ermm:

7571222[/snapback]

Hva som er så forbanna viktig med å komme noen vei da? Jeg syntes det er interresant å høre på hvilken meninger og erfaringer andre har om og med forskjellige classer sin DPS.

Skrevet

destruction har også ganske merkbar dps . så en lock charget inn. poppa opp deathwish reckleness of berserker stance og berserker buff. han bruker sucubus seduze. begynner og kaste dette 6 sekund cast spellet soul fire eller noe popper opp alt av trinketer uber warlock crit you for 5600 AKA one shoot. men eller må jeg si meg enig i att afflication har mest damage. ettersom att ikke damage over time dotene går av vis warlockene dør. kan i grunnen bare løpe inne slenge alle 4 insant dotene på alle spillere i omeråde og etter kort tid er alle non healing classes-tier 3 warriors døde.

Skrevet

Er jo en grunn Per - Stian at paladins ikke får gjøre dmg i raids ( generelt)

Du skal faen mæ ikke få mæ til og tro at alle andre bare tilfeldigvis ikke har sett deres max dps mens du på mystisk vis har fått det før deg at dere er noen kraftplugger av dimensjoner.

"Everything is for a reason"

Skrevet (endret)
men eller må jeg si meg enig i att afflication har mest damage. ettersom att ikke damage over time dotene går av vis warlockene dør. kan i grunnen bare løpe inne slenge alle 4 insant dotene på alle spillere i omeråde og etter kort tid er alle non healing classes-tier 3 warriors døde.

7577164[/snapback]

Hadde vært godt med litt mat fra en mage eller vendor.

Endret av cve
Skrevet (endret)

dps wise; etter patchen er det slettes ikke ille å være retri pala med t2,5 settet og et descent våpen.....

Endret av ivarsr
Skrevet

Du skal faen mæ ikke få mæ til og tro at alle andre bare tilfeldigvis ikke har sett deres max dps mens du på mystisk vis har fått det før deg at dere er noen kraftplugger av dimensjoner.

7577467[/snapback]

Grunnen til at mange paladins healer og ikke få vist seg fram DPS-messig er jo kanskje PGA lack of healers, noe som er et ganske utbredt syndrom. Og det skal ikke store nerfen/buffen til før man merker forskjell.

Ihvertfall etter patchen føler jeg at jeg har fått en stor buff både sett fra PvE siden og PvP siden. Vi kan jo selvfølgelig ikke utdps'e locks/rogues LETT1!!1! Men vi kan snuse dem i ræva på dmg meter hvis vi først går all out, med dmg gear og ikke, som jeg sa, +healing som mesteparten av paladins er stuck med.

Skrevet

7577467[/snapback]

Grunnen til at mange paladins healer og ikke få vist seg fram DPS-messig er jo kanskje PGA lack of healers, noe som er et ganske utbredt syndrom. Og det skal ikke store nerfen/buffen til før man merker forskjell.

Ihvertfall etter patchen føler jeg at jeg har fått en stor buff både sett fra PvE siden og PvP siden. Vi kan jo selvfølgelig ikke utdps'e locks/rogues LETT1!!1! Men vi kan snuse dem i ræva på dmg meter hvis vi først går all out, med dmg gear og ikke, som jeg sa, +healing som mesteparten av paladins er stuck med.

7577892[/snapback]

Du skal ha meg til og tro at store guilds har problemer med og finne nok healers som vil joine?

Paladins gjør rett og slett mindre dmg en de fleste andre classer, just the way it is.

Skrevet
Hmm, Paladin med t2 vs Rogue/Lock/Mage/DPS Warr med dps gear/Hunter med t2

lurer på hvem som gjør mest dmg.. :hmm:

7578506[/snapback]

Kjør t2.5 (som faktisk duger å dps'e i) så skal jeg love deg paladinen presterer...

Skrevet
Hmm, Paladin med t2 vs Rogue/Lock/Mage/DPS Warr med dps gear/Hunter med t2

lurer på hvem som gjør mest dmg.. :hmm:

7578506[/snapback]

Kjør t2.5 (som faktisk duger å dps'e i) så skal jeg love deg paladinen presterer...

7578514[/snapback]

Men da presterer også andre classes! Paladin t2.5 vs Rogue / hunter t2.5 tror palaen hadde vært sjangseløs. Men selfølgelig med rett gear og rett specc kan pala også gjøre dps, det kan alle classes. Imo så skal paladins heale, ville heller ha hatt en shadow priest imotsetning til retri pala.. Det gjelder da også forsåvidt for balance / feral specced druids..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...