Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke skjermbilde på pc'en etter flytting.


Anbefalte innlegg

Hi!

 

Jeg pakka ned pc'en hjemme og kjørte hjem til far og mor den 22. for og tilbringe hele jula + nyttår med de og resten av familien.

Det var litt dårlig vær, og dårlig føre, men pc'en satt fast mellom baksetet og Passasjersetet.

 

Når jeg kommer frem og skal koble opp pc'en min for og sjekke diverse ting og tang på internett, så har jeg plutselig ikke bilde på skjermen.

Jeg tenkte at skjermkortet kanskje var løst eller nå, men det visste seg at det var det ikke.

 

Jeg har EPOX 5ELA3I Hovedkort, og et Asus EN 6600GT Silenced Heatpipesheet.

 

Jeg har da 1 stk AGP og 1 PCI-Ex på pc'en min, og har prøvd et 7900GT i pci-ex porten, fikk ikke bilde, og et FX5700 i AGP Porten, og fikk heller ikke bilde.

Alle skjermkortene fungerer, jeg har tilogmed testa mitt skjermkort i en annen pc, og det funka strålende.

 

Jeg har RS'a bios, plukka pc'en helt i fra hverandre og satt den nøye sammen igjen.

Men har ikke kommet med nå eksakt grunn til at det faktisk ikke funker.

 

Det er et LED display på HK'et, og det viser FF om alt er i orden, og det viser faktisk FF når jeg starter pc'en.

Jeg hører at den starter windows og alt (den gjorde det før jeg rs'a bios, jeg har ikke trykt F1 enda) , jeg har bare ikke skjermbilde.

 

Noen som har vært borti lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...