Gå til innhold

Powerbits, noen som kan hjelpe?

Rex_Rodney

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. hadde regget med på powerbits, men etter 2 uker så får jeg melding om at : This account has been disabled... Får heller ikke regget meg på nytt siden ip er registrert...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Med andre ord, du har vært en slesk jævel. 2 uker er standard prøvetid, og har du ikke oppfylt visse krav innen da blir du hivi ut. Det er tross alt ikke TPB dette her. Vi LEKER ikke BitTorrent. :p

Endret av Tordenflesk
Skrevet
1. Dårlig ratio

2. Bannet p.ga. dårlig oppførsel/brudd på reglene

3. Slettet p.g.a. inaktivtet

7563542[/snapback]

Hehe er nok grunn nr 1 da. Skjønte ikke opplegget i starten men ratio gikk oppover og oppver den siste tiden nå, helt til det var for sent.. :) Ingen måte og få regget seg på nytt?

Skrevet
Nei, forståelig nok så er de fleste private trackere stappfulle, og den eneste måten du lett kan komme innpå igjen er hvis du får en invite.

7564967[/snapback]

Ok, er ikke at den er full, men er at ip`n er regget der fra før av står der....

Skrevet (endret)
Nei, forståelig nok så er de fleste private trackere stappfulle, og den eneste måten du lett kan komme innpå igjen er hvis du får en invite.

7564967[/snapback]

Ok, er ikke at den er full, men er at ip`n er regget der fra før av står det....

Endret av Rex_Rodney
Skrevet
Powerbits er stappfull jo
Tyvärr är vi redan så många powerbitsare vi kan bli (30,000). Testa igen om en stund, det är folk hela tiden som bråkar mm, och blir då raderade...

7565604[/snapback]

Ja men blir hele tiden fjerna folk som ikke bruker det, og fikk sjangsen til og regge meg i går. men da var ip`n blokka...

Skrevet
Så hvorfor skifter du ikke bare IP? Koble ut modemete i 30 sek. og vips så har du ny IP. Du får prøve å være snill gutt denne gangen da :p

7569273[/snapback]

Ahh er det så enkelt ;) takk for tipset... har vært snill som bare det jeg :) bare litt treg med og skjønne seede greiene ;)

Skrevet

Vi er midt i pakkeutdeling, men det er alltid tid til å moderere litt.

Diskusjon om dette tema er bare tilltatt på et generelt nivå og siden det er gjelder et spesifikt nettsted og problemer med registrering på det velger jeg å stenge det etter retningslinje #8.

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...