Gå til innhold

hjemmebrent, blandingsforhold osv?


Marius_r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pøh!

Den guiden er bare til for å vise hvordan de gjør det i Ungarn elns. :)

7563638[/snapback]

Makedonia ;P

 

 

Skjønner ikke helt hva mange av dere inbiller dere, det er på ingen måte lov å få hjemmebrent av noen. Besittelse av alkohol over 60% går som besittelse av narkotiske midler uansett om du har fått det, kjøpt det eller laget det selv

Lenke til kommentar

Jeg vil bare tipse deg om "hjemmebrenningshåndboka". Jeg solgte den i butikken jeg drev for en del år siden, og den var en stor suksess.

Jeg husker verken forlag eller noe slikt, men boka var gul...

Kanskje du finner noen treff på nettet?

 

Edit: Jeg fant noe som kan se ut som et stort utdrag av boka:

Jeg har fjernet linken med tanke på alle de mindreårige her. Trådstarter får bare sende meg en PM om han er interessert i linken.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
får ikke mer enn 40% med den guiden.

7563919[/snapback]

Joda, det blir bare mindre hjemmebrent.

 

For å få sterkere må du først kjøre satsen igjennom en runde, deretter tar du resultatet av det, og kjøre det igjennom systemet engang til. Da skal alkohol prosenten øke.

 

____

 

Har lest litt om plastbrenner metoden før, men har aldri funnet en akvarievarmer som var varm nok. Noen som kan bekrefte noen varmeelementer som funker? Ta det på PM omså =)

Lenke til kommentar
får ikke mer enn 40% med den guiden.

7563919[/snapback]

Joda, det blir bare mindre hjemmebrent.

 

For å få sterkere må du først kjøre satsen igjennom en runde, deretter tar du resultatet av det, og kjøre det igjennom systemet engang til. Da skal alkohol prosenten øke.

 

____

 

Har lest litt om plastbrenner metoden før, men har aldri funnet en akvarievarmer som var varm nok. Noen som kan bekrefte noen varmeelementer som funker? Ta det på PM omså =)

7564450[/snapback]

kjører du satsen gjennom plastkoker så igjennom en ordentlig trykkoker etterpå får du sterkere sprit. men du oppnår nokk ikke 90ish% på en plastbrenner

Lenke til kommentar

Var en på ungdomsskolen som skulle vise at 96% funka, drakk en liten slurk og var drita i flere timer..

 

I tillegg hadde han bakrus i flere dager..

 

Så.. tror det er noe i det å blande ned til 60%, enten med vann eller mineralvann :)

 

Selvom jeg ikke har greie på noe inne for dette temaet siden jeg er 2 år for ung selv for øl.. :whistle:

Lenke til kommentar

Er 15 nå.

 

Høres nok ut som en liten wanna-be drittunge for dere.

 

Men uansett. Blir det oppstart, blir det kun til egenproduksjon.

 

edit: Blir neppe noe av det, bare jeg som sitter her og fantaserer :hmm:

 

Hadde vært ganske greit, men risiko faktoren er jo også der.

Endret av Zappza
Lenke til kommentar
Var en på ungdomsskolen som skulle vise at 96% funka, drakk en liten slurk og var drita i flere timer..

 

I tillegg hadde han bakrus i flere dager..

 

Så.. tror det er noe i det å blande ned til 60%, enten med vann eller mineralvann :)

 

Selvom jeg ikke har greie på noe inne for dette temaet siden jeg er 2 år for ung selv for øl..  :whistle:

7565289[/snapback]

en liten slurk?, var nok ekstremt dårlig hjemmebrent/metanol dette, og han må ha drukket masse annet allerede. god hjemmebrent kan man drikke seg god å full på uten uvanlig mye bakrus

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...